Utmaning antagen!

Vad blir ditt namn baklänges: airaM
Platt eller lockigt hår: Platt och åter platt
Har en dröm gått i uppfyllelse: Hm.. jo, det måste jag nog säga.
Vad har du för startsida på internet: goggle.se
Vem ringde du senast: Bror min!
Tycker du att sengångare är söta: Jo, men lite faktiskt..
Har du haft vattenkoppor: Jajjemän!
Har du nån gång testat karate: Inte på riktigt, men man har väl låtsats lite nån gång!
Vilken mobilsignal har du: Tror den heter frolic. Ibland har jag en softare också.. Det är alltså signaler som redan fanns på telefonen
Morötter eller pommes frites: När? Morötter hemma, pommes borta.. eller nåt. Morötter är ju väldigt gott faktiskt!
Vad längtar du mest till just nu:
Att komma hem
Vilken tv-serie är bäst: Julkalendern verkar bra i år. Räknas den?
Kan du gå ner i spagat: Nej, men jag kan koka spagetti! :P
Vad är du mest rädd för i hela världen: Jag tycker Lina sa det bra där: "att förlora någon man älskar" Sådant vill man inte tänka på.
Har du varit kär i en kändis:
Nja, kanske lite i Jan Johansen när han var aktuell i melodifestivalen med "se på mig"
Läser du på baksidan av mjölkpaketen: Ja, flera gånger om!
Vad ska du döpa dina barn till: Hmm... hade ju planerat att en skulle heta Daniel men... Nej, jag vet inte det är svårt. Det finns ju massor av fina namn! Elsa, Lukas, Markus... Jag är nog ganska mycket för något bibliskt namn.. Det får bli ett senare tankeprojekt!
Sol eller snö: Verkligen snö OCH sol. Sååå vackert. Åkte idag buss från Boden till Luleå och det var så fint när solen lyste på trädtopparna!
Sexigaste läraren: Svårt... Skulle väl vara Johan eller Björn kanske.. men egentligen... Varför spana in lärare?! Det har inte varit min grej riktigt.
Ljust eller mörkt när du ska sova: Spelar inte så stor roll. Det är ju skönt om det är mörkt, men varför kinka? Sova kan man ju göra oavsett om det är ljust eller mörkt!
Godaste drickan till frukost:
Mjölk!
Duscha eller bada: Bada om det är i badkar. Duscha om bad betyder bad utomhus. Det ska vara varmt!
Kan du ditt mobilnummer utantill: Jo.
Sjunger du på toan: Njo.. eller alltså när man liksom sitter på dass? I så fall nej. Annars har det nog börjat hända lite oftare att jag skrålar i duschen! :) Det är så fin akustik!
Är du höjdrädd: Nej, det är mest bara jättespännande och pirrar mycket i magen.
Vilket land vill du åka till: Pratade om det igår faktiskt. Det finns ju några länder att välja på. Men varför inte Storbrittanien (jag vet aldrig hur det stavas..), Norge, Brasilien eller något afrikaland som inte är alltför "turistigt"?
Vad var det senaste som fick dig att skratta: 
En liten groda som hoppade ur Olles mun när vi träffade en patient med stroke. Patienten skrattade också. :)
Vad tänker du göra nu:
diska och äta

Vem kan jag utmana nu då? Lisa kanske... och Elin!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Antar att det var mig du menade när du skrev Lisa. Vet inte om du känner nå fler. Antar utmaningen vilket fall som helst. Bör egentligen plugga, men man gör ju allt för att slippa :)

2007-12-11 @ 21:38:16
Postat av: Elin & Tipp

Var det mig du menad?? ;) Hinner inte just nu, men senare kanske. Alltid kul med såna utmaningar. :P
Hann inte ses idag. :( Så synd! Så jag får säga hejdå här och önska dig en god jul!!
Kramen

2007-12-14 @ 13:17:46
URL: http://www.elinochtipp.5min.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0