En lista

Jaha, så hamnade jag här då... Det blir en liten lista... Inte så rolig kanske, men vaddå?! Jag tror det säger lite om min dag i alla fall!

DAGENS VILL HA: energi
DAGENS KLÄDSEL: jeans, skjorta, fleeceväst
DAGENS SMINK: inget alls
DAGENS FRISYR: utsläppt och platt
DAGENS HÄNDELSE: höll på somna på lektionen. Så trött brukar jag verkligen inte vara på lektioner men idag fick  jag faktiskt kämpa för att hålla mig fokuserad. Satt längst fram dessutom..
DAGENS LÅT: stilla natt
DAGENS PLANER: nu är det kväll och jag ska diska, prata med D och sova
DAGENS SAKNAD: Daniel
DAGENS DUMMASTE: att jag hade för lite pulver till pulvermosen... den blev extremt vattnig
DAGENS SJUKA: tröttsjukan
DAGENS DROG: banan... tänkte att den skulle pigga upp!
DAGENS ROLIGASTE: äppelpajen var ätbar
DAGENS FAVORIT: en kommentar om att mitt rum såg ombonat ut. det tyckte jag var trevligt!
DAGENS KÖP: har inte köpt något idag
DAGENS GODIS: en dajm
DAGENS HUMÖR: hmmm.... få se.... trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0