Om helgen

Helgen spenderades i Sthlm. Åkte från luleå på torsdagkväll med tåg. Daniel klev på i mellansel och vi fick ha en sexbäddarskupé helt själv. Konduktören sa att han möblerat om lite... Inte gjorde det oss något i alla fall. Vi slapp ju smyga när vi skulle upp på morgonen och det är ju skönt! Speciellt med tanke på hur trångt det är i kupéerna.

I huvudstaden var det fullt upp. Var in till själva city på fredagen och strosade runt i en galleria som låg nära sergels torg. Minns inte vad den hette men det gör kanske detsamma. På fredagkväll var vi på musikal, sound of music, och det var GRYMT bra! Vilken upplevelse!
Lördag var vi till S-tälje, på Tom tits experiment-vad-det-nu-är, på dagen. Sen for vi hem och åt tacos innan vi hälsade på en vän.
Söndag var det möte på fm och sen hem till ett par andra vänner på middag. Efter det drog jag till arlanda och tog flyget hem!
Där har ni resan i korthet. Köpte 3-dagars SL-kort och det var en bra investering. Vi åkte jättemycket tunnelbana och buss och pendeltåg. Vi fick resorna ganska slimmade många gånger tack vara god (?) planering..

Ikväll har jag försökt plugga... vet inte om det går bra eller inte. Jag är nog ganska nervös tror jag. Osäker på vad jag kan egentligen... Men, nej, nu ska jag inte filosofera mer om det. Jag har faktiskt en kille som läser en tidning i andra änden av mobilen. Kanske skulle vara social och prata med honom. (Tur vi ringer gratis till varann!)

Sov sött!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Åkte ni hela vägen hem för att äta tacos? Lilla drygt! =) Kul att ni verkar ha haft så trevligt, ska förhöra dig på detaljerna senare. Vi såg Modomatch med Simon och Martin på O'Learys ikväll, trevligt som vanligt! Tänkte ringa och gratta vår mor nu men klockan blev så mycket... dom fick ett sms istället. ;) Kram på dig!

2007-10-22 @ 22:33:20
Postat av: Linda

Åh va kul å hälsa på alla där nere! Jag saknar dem! Vill också ner...måste försöka få in det i planeringen framöver! Annars da? Äre nån examination du pluggar inför nu eller? Stor kram, svägran

2007-10-23 @ 11:31:13
URL: http://lindaaronsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0