Plugga, plugga, plugga

ÅÅÅH!!! Vad less jag är på att sitta. Står nu vid en dator bara för att slippa sitta på ändan. Har suttit och skrivit tenta på morgnonen i tre timmar ungefär. Då sitter man ju där i sin stol hela hela tiden. Sedan satte jag mig för att äta lunch innan jag satte mig i biblioteket för att plugga till nästa tenta. Stolarna här på skolan är inte de bästa. Man sitter som en... ja, jag vet inte vad. Det kanske är jag som inte är rätt byggd för stolarna och borden. Nu står jag i alla fall upp. Ska ta en sväng runt i korridorerna bara för att få lite fart på benen.


Hm... Ja, det var det om det. Tentan jag skrev idag kändes i alla fall bra. Den bodre jag klara. Förhoppningsvis.

Förresten så har jag ett tips. Gå in på youtube och kolla på klipp med galenskaparna. De är ju så roliga! :) Framförallt är de grymma på att sjunga. Såg ett klipp där de sjöng "bara sport". Hjälp alltså! Grymt bra!!


Nu ska jag inte stå stilla längre.

Ha det fint!!


Kommentarer
Postat av: Elin & Tipp

Nja, bäst i klassen vet jag inte ;) Men kanske i vår halva? Säkert tillsammans med någon annan. haha. Det beror nog lite på vad man fick också, tror du inte det?
Tentan idag kändes ok, hoppas det gick så bra som det kändes! Godkänt borde man få, och kanske lite mer. ;)
Jag och Tipp cyklade in till stan idag, och gick till djuraffären, sen ner till vattnet och tog en del kort. Skönt var det, men nu är jag trött... :S
Kram Och lycka till med pluggandet!

2007-10-31 @ 15:24:16
URL: http://www.elinochtipp.5min.se
Postat av: Linda

Fel belastning kanske? Jag har ju en biomekanisk plastdocka där man kan räkna ut belastningen i vissa leder, kanske ska göra en sån på dej å se vad som kan förbättras? :) kram

2007-10-31 @ 21:54:14
URL: http://lindaaronsson.blogg.se
Postat av: Maria

Jo, det vore ju lite intressant. Men jag undrar om det kan bero på lite halvdålig hållning. Det är lätt att man kröker ryggen och liksom hänger över böckerna när man läser.. vet inte om ryggen tycker att det är det skönaste... Kram!

2007-11-01 @ 16:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0