S:ets dag

S som i söndag
S som i snö!
S som i snö som redan smält bort
S som i s
S som i sång
S som i studier
S som i soft
S som i smoothie

Ja, jag tror att det sammanfattar söndagen rätt bra. Vinklade upp persiennerna imorse och blev så glad för det var lite vitt ute! Första snön är alltid speciell även om den smälter bort nästan direkt. Nu börjar den riktiga vintern närma sig! Slut på mörkret!

Sången och spelandet i kyrkan gick bra. Sara spelade oboe (stavas det så?) till och det lät grymt! Klart att det är lite nervöst, men jag menar vaddå?! Man måste ju få försöka! Jag tror att det lät helt okej faktiskt. Kanske inte bäst, men definitivt inte sämst heller!

Snart stundar mer plugg. Jag vill egentligen inte idag. Känner min inte alls taggad för studier idag, men man får passa på ändå! Att öva praktiskt kan man nog inte få för mycket av.
När vi pluggat klart sen så ska jag lyssna på kroppens slöhet och göra nåt soft. Kanske se en film eller nåt. Läsa nån tidning eller kanske lägga mig jättetidigt! Beror väl på hur länge vi håller på idag.

Kul förresten att jag får kommentarer på vad jag skriver!

Nu ska jag göra en smoothie innan jag ska till skolan! Det är verkligen gott! Tänkte he i lite havregryn också så blir det lite matigare. Ska ta med mig macka och banan också så man pallar eftermiddagen!

Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Min söndag bestod av shopping med stort S :) Enda vettiga är nog att jag å mamma satt upp reflexer i vägpinnarna längs lilla Tävravägen. Kram!

2007-10-14 @ 21:17:51
Postat av: Mamsen

Sannerligen sinnrikt sätt samordna samling S

2007-10-15 @ 19:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0