Tårfyllt avsked.

Nu skriver jag idag igen! :)

Jag ville bara skriva lite om sista dagen. Jag blev godkänd på första delen av praktiken och min handledare berömde mig och sa hur mycket jag utvecklats under dessa veckor. Massa beröm och lite tips och råd och det kändes hur bra som helst. Vi fick säga hur bra hon varit som handledare för oss och så lämnade vi över en lite present. Då blev hon jätterörd och grinfärdig och sen blev det kramkalas. Jag kan säga att jag också fick lite blanka ögon. Snacka om bra handledare! Jag vet inte hur det är med att skriva folks namn hit och dit på internet men jag har bara fina ord att säga om Helene Söderholm som varit vår handledare så jag tror inte att jag gör någon skada. Så fin människa och hon tyckte det var skönt att få just mig och Elin som sina studenter också. Ja, allt är bra! Stackars nästa handledare som måste mäta sig med Helene. :) Det blir inte lätt! :)

Nu ska jag inte sitta här mer utan göra mat istället. Först ska jag bara lägga in en liten fin bild! Klicka på den så blir den större! Den har jag burit runt på i fem veckor. Hihi!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vet du vad jag tycker! Jag tycker du skall se till att ha praktik här i Hammarstand, även om det råkar vara en annan skolas område. :)
Men ändå, det finns bara fördelar med det. Jag är första fördelen, du vet ju hur snäll jag är! Den andra är att det inte så långt till Övik och den sista fördelsen med det hela är att tjejen som är sjukgymnast här är söt och trevlig! :) Låter väl som en bra idé?! Det tycker iaf jag. Dessutom kan jag lova att du kan få göra lite bebissjukgymnastik! :)

Hoppas allt blir bra i Gällivare!

2008-02-29 @ 19:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0