Första dagen på praktiken

Nu är den första dagen avslutad och jag har hunnit sy lite sicksack på mitt projekt också. :)
Dagen har gått väldigt sakta och det har varit hur mycket information som helst! Jag och Elin ska tillbringa de närmsta veckorna på ortopedavdelningen i alla fall och det känns spännande. Vår handledare, som verkar jättebra, berättade att vi nog kommer att stöta på människor med höftfrakturer, radiusfrakturer, de som har amputerat något etc. Blir ju hur spännande som helst!

Nu ska jag softa lite innan middagen.
Ha en najsig kväll!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hoppas ni inte stöter på vinterkräksjukan också!! Den har härjat här på sjukhuset i Östersund har jag förstått genom min praktik.
Vad du är flitig som syr. Jag som fortfarande är mycket imponerad på mig själv när jag lyckas med en rak raksöm, blir mycket mycket avundsjuk. :) Men jag har ju iaf svärmor som jag kan springa över till om jag vill få nått sytt, hon har en sån där fin maskin som syr av sig själv!!
Kramar på dig lillfröken

2008-01-28 @ 17:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0