I min vackra vita vintervärld.

Har just kommit hem nu. Gick hem från kyrkan och det var så vackert ute. Det har snöat en massa och det är snö överallt! Jag blir helt lycklig. Luleå är verkligen en fin stad på vintern. Speciellt när man kommer efter stora vägen och är på väg in mot centrum. Då har man vattnet på höger sida, eller som ikväll en mörk is, och framför sig ser man staden upplyst av alla ljus från affärer och fönster. Norrbottensteatern ligger också där vid vattnet och glittrar med sina lampor ut i mörkret. Ja, jag är ingen poet så jag tror inte att jag lyckas så bra med min beskrivning. Därför uppmanar jag er alla att komma hit!

Nej, nu ska jag inte sitta här längre. Klockan är faktiskt mycket och jag måste sova! Imorgon ska jag försöka ta lite bilder ute på snön. Då ska ni också få höra lite om kändispoäng jag skrapat ihop och om hur många pizzabullar man hinner göra i minuten! Håll i nattmössan för nu bär det iväg... mot sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0