Snart en praktiserande sjukgymnast!

Vi har lottat praktikplatser nu! Jag ska vara på Sunderby sjukhus de första fem veckorna och på Luleå Rehabcenter nästa fem veckor. Det känns spännande och roligt! Den andra perioden blir det strokepatienter för hela slanten. Jag måste se till att jag inte hamnar på en strokeavdelning på sjukhuset, risken finns ju!

Jag har fått snälla kommentarer om mitt hår både i lördags och idag. Lite extra kul eftersom jag inte tyckte att det kändes så bra varken i lördags eller idag. Idag är det dessutom väldigt otvättat, men det är ju kul att det kan se bra ut ändå! :)

Nej, det blir inte mer skrivet för nu måste jag återgå till anteckningar, föreläsningsmaterial och kladdblocket!

På återskrivande och läsande!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hallå! då måste du lägga upp en bild så vi får se hur håret blev!

2008-01-14 @ 16:13:59
Postat av: Maria

Men hallå! Jag tror inte att jag har nån bra bild! Ska se om jag hittar nån!

2008-01-14 @ 16:18:56
URL: http://amason.blogg.se
Postat av: Anonym

Men hallå! Vad braaaa!

2008-01-15 @ 15:35:45
Postat av: Linda

Jaha du, tro vad du har hittat på med håret då? Kan en
hemskt nyfiken svägra också få se?? =)

2008-01-15 @ 22:48:31
URL: http://lindaaronsson.blogg.se
Postat av: Maria

Svägran får självklart se... men jag tror att hon redan sett. Den här omtalade händelsen ägde rum innan jul...

2008-01-16 @ 16:40:29
URL: http://amason.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0