Bilduppdatering

Okej, nu ska ni få se några av sommarens bilder.

Vi börjar med vår vandring längs Lotsstigen den 6/6. Jag och Daniel hade tagit med oss var sitt syskon. Vi fyra packade lite ätbart och rustade oss för en kvälls friluftsliv. Det var en jättefin stig som var bra uppmärkt. Jag kan rekommendera den varmt. Vi gick från Stubbsand till Skeppsmalen.


Bild 1: Tre vandrare på den fina stigen.
Bild 2: Utsikt från matrastsstället där två segelbåtar lekte.
Bild 3: Utsikt från en vårdkase.
Bild 4: Utkikarna

På bergön hade vi det finfint, men det har jag väl redan skrivit lite kort om... Bilden nedanför är i alla fall utsikten från badrumsfönstret. Inte så illa va?


Det har även blivit lite båtturer, både med motor och segel. Tyvärr har jag lite bilder från motorbåtsturerna, men håll till godo med pappas Askeladden! Här nedan är två bilder från en tur tillsammans med pappa och Daniel.




En annan gång var vi ute med familjerna i Aggösundet och grillade. Jag tror vi var åtta stycken i båten på vägen dit. Vågigt var det men vi kom fram lugnt och säkert. D filmade solnedgången och den kan du se på hans hemsida. Spana in den! Länk finns till höger här på sidan. Alla andra åkte bil hem men D och jag stannade kvar och slog läger på stranden. Ett litet genrep inför tältningen som blir på Gotland. (Camilla; vi ska vara mitten på v 33 till mitten av v 34. När ska ni dit?) Soft kväll!



Mer segling har det blivit. Här nedan med D och Jonas. Jag låg i fören och hoppades att vi inte skulle tippa medan de styrde runt en liten ö som bebos av fåglar. En annan dag seglade vi till en ö som heter Holma. Kanske världens gulligaste ö, ungefär som Saltkråkan!


Bild 1: Slaka segel
Bild 2: Här har vi fått vind i seglen!
Bild 3: Här ser man ut mot öppna havet. Om man tittar bakåt så kan man nästan se vårt hus...

Kommentarer
Postat av: Lina

vilka härliga bilder!! så ni ska till gotland, va mysigt!!! kramar!

2008-07-25 @ 01:41:31
Postat av: Jonas

Åhh va kul med alla bilder, segelbilderna var speciellt läckra! Jag vill ut och segla NU!

2008-07-25 @ 09:36:14
URL: http://blog.kurry.se
Postat av: Marie

2008-07-25 @ 11:15:48
Postat av: Marie

Roligt att få se lite bilder! Ser mysigt ut!

Vad kul att åka till Gotland hoppas ni får det bra med väder och en rolig upplevelse!

Kram!

2008-07-25 @ 11:17:16
Postat av: Magda.

Grymt kul att komma in här och få titta runt lite igen =)

Verkar som ni fått er en härlig sommar, gott!

Kul o få se ett foto på er ihop, så fiiiina! Hoppas vi ses snart framöver..



2008-08-01 @ 09:05:28
URL: http://www.fantastiskaliv.blogspot.com
Postat av: Elin & Tipp

Så mysigt du verkar ha det i sommar :) Min sommar har inte varit helt tokig den i heller. ;) Fina kort du har :D

Hoppas vi ses i höst!! Du kommer tillbaka till oss va? ;)

Kram!!

2008-08-04 @ 18:02:10
URL: http://www.elinochtipp.5min.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0