Det som göms i snö...

...kommer fram i tö. Ja, nu har nästan all snö smält bort här i Lule och då kommer det fram allt möjligt. Bland annat flaskor. På den korta sträcka jag har att gå till skolan räknade jag 42 glasflaskor och jag gissar att jag missade några. Allvarligt! 42 flaskor...eller 45-50 st. Det är ju galet. Förstår man inte att glas inte förmultnar så bra eller vad är problemet? Det kanske borde finnas papperskorgar på vägen... Jaja... det blir väl nåt idrottslag som får tjäna en slant på att städa upp kanske.

Jag har rast nu så jag passar på att blogga lite. Var tvungen att kolla upp om en bok jag beställt var skickad och det var den. Hoppas jag kan hämta ut den idag.

Jag har varit hemmahemma sedan i onsdags och kom upp igen igår. Det är så bra att få träffa familjen. Träffade Jonas igår också och han såg mycket piggare ut! Det var kul att se!

Nu är det dags att dra sig tillbaka mot klassrummet och fortsätta lyssna på en rolig föreläsare som snackar om arbetsrätt! Krångligt men intressant!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

eftersom jag räknar mej till familjen så tänker jag å allas vägnar minsann berätta att det va jättejättebra att få träffa dej också! Du är så fin! Jonas är hemma nu så det är ett stoooort steg framåt! Stor kram på dej sötaste svägran!

2008-05-06 @ 10:25:45
URL: http://lindaaronsson.blogg.se
Postat av: Elin & Tipp

Hej hej!
Ja, det kommer upp mycket nu när snön lämnas oss för denna gång. ;) Var uppe på utsiktsplatsen på berget med brossan i helgen, och så mycket glas och skit det var där!!
Ses i morgon!
Kram!

2008-05-07 @ 17:06:49
URL: http://www.elinochtipp.5min.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0