Tråkig blogg...

...tycker vissa. Så även jag. Men jag ids inte skriva. Det är den enkla anledningen. Just nu är det praktik på Bredbyns VC och jag får bo hemma hos mamma och pappa och kan träffa Daniel typ hur mycket jag vill och det är alldeles otroligt bra. Praktiken är spännande, jag lär mig mycket och är ganska nöjd när jag kommer hem på kvällarna. Därav det minimala bloggandet. Jag har börjat med en liten stickning som även den upptar lite tid. Sedan är det lite skolarbeten som ligger över en också. Oj, det här blev nog det tråkigaste inlägget hittills, men det blev ju ändå något att läsa. Kanske finns en lite bitter ton men den var inte avsiktlig.

Äh, stäng av datorn nu och gå och prata med någon i huset, eller ring en kompis du inte pratat med på länge, eller varför inte skriva ett brev eller läsa en bra bok eller något annat än att sitta och surfa runt på bloggar som du kanske redan har surfat på idag! =)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Elin & Tipp

Jadu, det är massor som händer när man är hemma ;) Och det där skolabetet som hänger över en.. Det är ju förfärligt :S Men vi ska nog klara detta med, eller hur?

Kram kram!

2008-11-08 @ 11:25:05
URL: http://www.elinochtipp.5min.se
Postat av: Lina

tack maria, att man inte alls kände sig träffad av dina pikar... ;) haha jag har pratat med Teah, jag har ringt kompis, jag har ringt och träffat familj, jag har spelat fiol, jag har promenerat, jag har sett film med kompis, OCH mycket annat, PLUS att jag hinner kolla bloggar mer än en gång om dagen.......suck skyller på att jag undersöker om uppsatsen skriver sig själv ;) kram!

2008-11-09 @ 23:11:15
URL: http://linarutgersson.blogspot.com
Postat av: Magda.

Åhh, får du vara hemma nära Daniel =)

Så fantastiskt för er!!

kramkalas // M.

2008-11-14 @ 08:01:41
URL: http://www.fantastiskaliv.blogspot.com
Postat av: Magda.

Jaaa, det är ljuvligt och jag njuter!



Kramkalas till dig o Daniel.

2008-11-25 @ 07:53:17
URL: http://www.fantastiskaliv.blogspot.com
Postat av: Linda

Förstod att du skulle nappa på citatet...ja, det är superchick, råkade fippla fram dem igår å det va riktigt kul å sjunga med faktiskt. Long time no see :) Ja, en klädprovardag verkligen! Jag måste försöka ta mej söderut snart. Ska på hockey på lördag, men då är jag ju som sagt inte ensam i bilen så vi kommer ner, ser matchen å åker hem igen. Funderar på å komma hem på söndagen i alla fall...



Ja! Vi måste till kina, eller hongkong! Gillar hongkong, varmt å skönt å roliga människor där! :) Gemensam semester låter underbart...å vuxet :) Massa kramar!!

2008-11-25 @ 20:08:37
URL: http://lindaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0