I väntan på...

... att hemtentan ska läggas ut kommer en liten lista. Hämtad från Lina den här gången.

Senaste...
… dryck: saft
… resa: gotland
… upptäckt: oj, jag har inte packat upp gårdagens matlåda!
… tv-program: svensson, svensson tror jag
… mat: pannkaka
… färdmedel: buss
… telefonsamtal: Daniel
… sms: från Susanna som skulle vara hundvakt idag
… kram: min handledare från praktiken på Sunderbyn!
… onyttiga: blåbärspaj
… aha-upplevelse: att sms:et från susanna var det senaste.. en liten aha-upplevelse men ändå!
… känsla: önskar att dagen hade kommit lite längre
… radiokanal: lugna favoriter
… bok: som jag läste i var nog bibeln
… film: hm, svårt... jag minns inte. Någon som gick på bussen sist jag åkte upp tror jag. Ingen aning om vad den hette
     eller handlade om

… tanke: hoppas hemtentan inte är jättesvår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0