Utmanad!

Av Magda, en nätvän (än så länge)

De regler som gäller är dessa:
¤ Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
¤ Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
¤ Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
¤ Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

Sju saker om Maria:

1. Jag skriver listor om allt möjligt. Gärna med rutor framför så att man kan kryssa i dem när man klarat av en grej. Det är oftast "saker att göra idag"-listor eller packningslistor.
2. Det händer att jag mimar och dansar framför spegeln. Dansen kan lätt spåra ur och resultera i allmänt hoppande och diggande med yviga armrörelser och piruetter. :) Skönsång i duschen kan vi väl klämma dit under denna punkt också!
3. Jag vaknar inte förrän jag varit "vaken" en timma alternativt fått i mig frukost och borstat tänderna.
4. Jag har alldeles för lätt att fastna vid datorn.. Kommer på mig själv, efter för lång tid, att jag inte gjort någon nytta alls utan bara halkat runt i den oändliga cyberrymden... Tragiskt egentligen.
5. Innan jag börjar borsta tänderna så blöter jag den under kranen. Det är så tråkigt med en torr tandborste!
6. Jag tar mig själv på större allvar än nödvändigt. Rent teoretiskt vet jag att det inte är bra men har inte ännu förstått fullt ut hur man omsätter detta i praktiken.
7. Maria gillar brev! Kanske inte mer än vad alla andra gör, men om jag har ett kuvert som jag direkt ser inte innehåller ett OCR-nummer utan är till mig och bara mig och från någon jag känner...DÅ! skiner jag upp redan innan jag läst brevet och kan gå runt i ett litet lyckorus några minuter! :)

 Nu vill jag utmana följande:
Camilla W
Daniel
Elin
Marie
Camilla G
Lisa
Jonas


Måste skriva att jag blev godkänd på den praktiska tentan! Hurra för mig! (och för Jalle som fyller år idag!)

Kommentarer
Postat av: Elin & Tipp

Här kom visst utmaningen hihi. Jag var för snabb ;) Jag ska försöka ta tag i utmaningen senare ;) Ska packa lite först... Har samma problem som du.. Sitter för länge vid datorn (som i mitt fall allt som oftast kan resultera i huvudvärk... Och liten påbörjan till det känner jag allt av nu...) Roligt att läsa dessa saker om dig :)

Kram och grattis igen!

2008-10-23 @ 16:23:36
URL: http://www.elinochtipp.5min.se
Postat av: Magda.

Kulig läsning ;)

Åh grattis till G på praktiska tentan!!



Kram!

2008-10-23 @ 16:37:49
URL: http://www.fantastiskaliv.blogspot.com
Postat av: Camilla

Utmaningen antagen och gjord=) Kram grattis till G på praktiska delen=) kram kram

2008-10-26 @ 13:47:00
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0