Liten bilduppdatering av sommaren

Vår cykeltur har jag ju skrivit om. Den var lite regnig och då hittade vi skydd i detta lilla ruckel mitt i en grusgrop. Helt perfekt. På bild ser den ju nästan lite charmig ut, men det fanns varken dörr eller fönster. Golvet var helt nedtrampat, det stod en halvrutten kökssoffa, en sliten stol och ett slitet bord där. Dessutom ett antal säkringar och flaskor som skräpade på golvet. Men det var ju i alla fall tak över huvudet! Positivt!

 

 

Vi har även varit ute en del. Bland annat tog vi båten till en ö och tältade där en natt. Hur soft som helst! Vi satt och petade i elden som vi fick igång av gammalt granris och halvfuktig drivved. Skönt med en sprakande eld. Det där med att kvinnor kan, det har man ju hört. Men här ser ni en kvinna som kan stå och pissa med byxorna uppdragna! ;)

 

 

Muurikkan har använts flitigt den här sommaren. Jag kan varmt rekommendera euroshoppers burkpotatis. Hur bra som helst att lägga på hällen och steka på till en god köttbit. Här var jag, Daniel och Eveline ute en solig kväll (som tyvärr slutade molnigt och blåsigt). Det blir som en minisemester varje gång man åker ut med båten någonstans!

 

 

Sommaren har ju även inneburit en massa bröllop! Först vårt eget, sedan en kusins, ett par kompisars, och så några andra som vi känner men där vi inte var närvarande. Så här fina var i alla fall jag och min man :) på Daniel och Johannas bröllop. Jag måste få skryta lite om att jag sytt klänningen själv. Tyget är ett gardin/kudd-tyg från IKEA men det blev en klänning och det gick faktiskt smidigare än jag trodde att sy den! Kan tänkas att det blir någon mer klänning i vinter. Det är ju så skoj att sy! Notera även hur fint vi matchar varandra!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jaaaaaa en uppdatering :D och det är ju tydligt hur mycket jag har för mig eftersom jag sitter å vaktar hahaha Gött att kvinnor kan, det är ju tydligt att vi kan kissa stående OCH med byxorna uppdragna! kraaam

2009-08-30 @ 20:02:18
Postat av: Elin & Tipp

Wow!! Har du sytt den själv?? Den var ju hur snygg som helst!!!! :D Och visst matchade ni varandra jättefint :) Ett riktigt stiligt par :) Är det bröllopsskorna du har på dig kanske? ;)

Jaså, du står upp och kissar nu? Där ser man :P

Många kramar!

2009-08-30 @ 21:29:48
URL: http://elinochtipp.5min.se
Postat av: Linda

Jag kan stå upp å kissa med byxorna neddragna, det är nästan en ännu större bedrift, men mer säger jag inte om det. Den där klänningen va ju sjukt snygg...riktigt härligt tyg! Å matchandet mellan man å fru äre ju inte snack om...hur stilrent som helst. Ni är ju som gjorda för varann!! Puss på er!

2009-08-30 @ 21:46:09
URL: http://lindaaronsson.blogg.se/
Postat av: Linda

men, kommer det jag skriver inte upp?

2009-08-30 @ 21:48:07
URL: http://lindaaronsson.blogg.se/
Postat av: Linda

HALLÅÅÅ...varför är jag bojkottad från din blogg?? jag vill också kommentera!!

2009-08-30 @ 21:48:44
URL: http://lindaaronsson.blogg.se/
Postat av: Linda

oj...nu kom visst allt upp...sorry =)

2009-08-30 @ 22:34:02
URL: http://lindaaronsson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Oj, den va grymt snygg klänningen! Vad duktig du är! å så fina å matchande ni är!

2009-08-31 @ 12:55:37
URL: http://sylvatica.blogg.se/
Postat av: Magdalena

hej där. Magdalena (Tinderalv) här. va fina ni är!! svårt att föreställa sig folk som ens barndom bli så stora. speciellt när man inte setts på ett tag. hur går det med jobb och så? här går det bra, jag letar lägenhet.. kram från - ja just ja, Magdalena ;)

2009-10-23 @ 22:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0