Frossa

Godmorgon folket!

Jag har varit vaken sen sju ungefär. Bokade tidig tvättid och tänkte jag skulle ta mig upp i tid för att plugga. Ja, jag vet... Det är söndagmorgon, men har man knappt pluggat under sina praktikveckor så känns det värt att köra lite hårt nu. Men det drygaste är att det är så kallt. Jag sitter fortfarande i min pyjamas eftersom jag inte orkat byta om. Utanpå den har jag en fleecetröja och sitter inlindad i en filt. På fötterna har jag bra sockar och tjocksockar och på huvudet sitter en mössa. Det borde göra susen. Just ja, handledsvärmare har jag också. Trots detta är händerna iskalla! Antingen är jag konstig eller så är det väldigt kallt här. Nej, nu ska jag återgå till vårt PM. Ska bara lägga ut lite bilder hemifrån först. Alla bilder är tagna förra vintern.


Isen hade inte lagt sig i sundet i år heller.


Naturen har vackra mönster.


Vägen utanför mammas och pappas hus.


Skön vårvintersol!


Lite hemlängtan har jag allt.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Trodde väl det, att du skulle göra ett inlägg. Men hu så kallt det verkar vara hos dej. Ett bra tips när man är frusen är att dricka varm choklad, gärna ett par muggar,men kylskåpet var väl rätt tomt i morse. Va duktig du var som var uppe med tuppen. Vi hörs.

2009-01-04 @ 20:36:31
Postat av: mamsen

Trodde väl det, att du skulle göra ett inlägg. Men hu så kallt du verkar ha det. Ett tips när mam är frusen är att dricka varm choklad gärna ett par muggar. Men kylskåpet gapade väl tomt i morse. Vad duktig du var som var uppe med tuppen. Vi hörs.

2009-01-04 @ 20:46:38
Postat av: Jonas

Vad duktigt du är! Vi kom "upp" i söndags kväll men har fortfarande inte packat upp färdigt... Hoppas du har fått upp värmen, det är ju lite varmare ute nu, i alla fall här hos oss!

2009-01-06 @ 11:25:10
URL: http://blog.kurry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0