Till Magda-nätvännen.

Hej Magdalena!

Här kommer ett litet brev till dig. Det blir lite offentligt eftersom jag inte kan svar på ditt inbjudan-till-bloggen-mail. Jag bara tänkte att du kanske tycker att jag är otrevlig som inte skriver något till dig eller ger någon som helst bekräftelse på att jag läser det du skriver. Saken är den att jag inte har något google-konto och kan då inte skriva kommentarer till dig. Däremot har jag varit in och läst lite om ditt liv och tycker det är så härligt att läsa att du verkar leva livet fullt ut! Sådär! Nu känner jag mig inte riktigt lika otrevlig. Ska jobba på det där med google-konto såsmåningom.

Kram från mig.

Ps till alla andra. Ursäkta att jag bara vänder mig till en person, men jag vet liksom inte hur jag ska få kontakt med henne annars. Ni får stå ut. Tack! :) Ds.

Kommentarer
Postat av: Magda.

Men Hallå du fina =)



Tack för ditt härliga brev, som jag dock fick lite påtryckning från din käre bror att upptäcka... Jag har som varit dålig på att följa upp mina favoritbloggar ett tag nu.

Livet flyter på i full fart, har varit ner till mina familjer och hälsat på lite då min lillasyster tagit sjuksyster examen OCH blivit Fru en vecka senare.



Det där med google konto är inte så problematiskt som det kan verka, hörde av min mamma att hon har samma mailadress till google som till hotmail...



Det vore så fantastiskt trevligt att få träffas i verkliga livet så småningom, och du... Jag har inte tänkt någonting att du skulle vara otrevlig eller så för att du inte lämnat kommentarer...



Stora stora Kramar!!

2009-01-27 @ 21:10:20
URL: http://www.fantastiskaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0