Schellefte

Resan startade tidigt igårmorse. Från var sitt håll reste jag och D mot varandra och möttes i Skellefteå av alla städer! Vi hann med en hel massa och jag tror inte det blir så kul att läsa en hel novell. Ni får det i punktform.

*Avfärd med buss 07.25 från Luleå och med bil 06.30 från Husum.
*Goda rostbiffs- och potatissalladsmackor till förmiddagsfika.
*Shopping där jag fyndade ett par jeans och D en snygg skjorta.
*Skrapade ihop två kändispoäng var. Arne Hegerfors och Anders "Ankan" Parmström, stod vid hotellreceptionen när vi gick förbi.
*Fika med Susanna och Claes på ett charmigt café som eventuellt hette lilla Marie... Mysigt, gammeldags och hemmakänsla.
*Bokade bord på en restaurang utan att uppge något namn :)
*Slö stund på hotellet
*Såg på bio, revolutionary road, och fick hela salongen för oss själva. :)
*Melodifestival på storbild på den märkliga restaurangen.
*Så ska det låta i repris på hotellet ackompanjerat av dansbandsdunk från hotellets restaurang och källare.
*God natts sömn.
*Lyxig hotellfrukost alldeles för tidigt = lite frukost pga. bristande aptit.

Vet inte om punktlista var så mycket bättre. Inser att orden inte flödar. Alla bra och roliga intryck finns på insidan men jag vet inte hur jag ska få fram dem i text. Gårdagen var kanon helt enkelt!

Förresten har vi börjat odla tomater D och jag, på var sitt håll. Av fyra planterade frön har jag i nuläget en grön tunn stjälk på 1 cm! Ska bli spännande att se vem som får den första tomaten! :)

Kommentarer
Postat av: Magda.

Då får vi smaka tomaterna till middagen i sommar då ;-)



Kram!!

2009-03-16 @ 14:09:15
URL: http://www.fantastiskaliv.blogspot.com
Postat av: Elin & Tipp

Jag håller tummarna för att det är du som får första tomaten ;)

Kram!!

2009-03-16 @ 16:53:34
URL: http://elinochtipp.5min.se
Postat av: Lina

hahaha vilka sötingar ni är. lycka till med odlingarna :D KRAM

2009-03-17 @ 20:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0