Bröllop del 2

Jaha, då har det gått nästan en timme sen jag kom hem från ett tupperware-party hos Marie. (Tack för det!) Jag tror det är sånt man går på när man har gift sig och blivit stor. ;) Var även på medelgympa igår där medelåldern nog var strax över medelålders... :) Fast gympan blev inställd eftersom det inte fanns nycklar att ta sig in. Trist när man är redo.. Då blev det en kort tur på cykeln istället. Tröttade ut benen uppför en seg backe innan jag drog hem igen.

Nu ska ni få några fler bilder från bröllopet. (klicka på bilderna så blir de större)


Tja... jag märker att det är svårt att välja ut bilder att visa. Jag tror vi gör som så, att den som vill se fler bilder är välkommen hem till oss! Varmt välkommen! Och om det är något alldeles speciellt man vill se så kan man få önska en bild. Då kommer den fram som en liten önskebild. Vad sägs om det?? Förresten så ser ni på bilderna ovan den ljuvliga buketten (sååå fin!!!), den läckra bilen vi fick åka i, hur fotgraferingen såg ut och hur ett av korten från fotograferingen blev! Håll till godo!

Kommentarer
Postat av: Linda

fint fint fint!

2009-09-08 @ 22:04:06
URL: http://lindaaronsson.blogg.se/
Postat av: Lina

Vill bara påpeka att plastpartyn hos marie kan man gå på även som singel....jag var där en gång å jag var nog också den enda (förutom tilde) som var singel :P men visst, vuxonpoäng!! Framför allt om man köper nåt. Tror att poängen försvinner om man däremot aldrig fick med sig grejorna hem hahaha

2009-09-09 @ 07:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0