Finalbum

Vad är final-bum kanske du undrar? Jo, det är det du ser på bilderna här nedan. Och man kan också uttala ordet som fin-album. :)

När vi gifte oss fick vi som bröllopspresent att min bror och svägerska skulle göra ett album till oss med bilder från fotograferingen. Smart och bra present att ge bort. I alla fall så fick vi den i färdigt format förra veckan och vi blev så sjukt glada och helt till oss för det var så otroligt fint! Det här inlägget har egentligen tre syften.

Ett är så enkelt att jag vill visa vilken fin bröllopspresent vi fick! Tack!!

En annan anledning är att fotograferna och bokkonstruktörerna inte har sett boken i färdigt och tryckt skick och önskade att få se en liten bild.

Den sista är att jag vill skryta så mycket jag bara kan över min finaste och duktigaste storebror och hans snygga och begåvade fru. De tog så många fina bilder på oss när vi gifte oss och har satt ihop detta album. Jag önskar att alla kunde se hela albumet för det är så otroligt fina bilder de har tagit och deras färdigheter med kameran är verkligen imponerande! Jag villl varmt rekommendera båda två som fotografer, från hjärtat. Ni är så galet duktiga!!!

Fram och baksida


Ett uppslag med två närbilder


Kommentarer
Postat av: Jonas

Oj, nu blir vi nästan lite smickrade här. =D Vad kul att det blev bra! Ska bli kul att se boken på riktigt framöver också!

När det gäller svart-vit-konverteringen av handbilden får vi faktiskt ge äran till den duktiga fotografen bakom denna blog: http://krumbukter.blogspot.com/

2010-04-05 @ 21:54:38
URL: http://www.kurry.se
Postat av: Lina

ÅÅh så fint det ser ut att vara!!! Hoppas att få se hela inom kort :) kram

2010-04-06 @ 12:42:02
Postat av: AKO

Boken ser jättefin ut! Jag blir sugen på att göra något liknande någon gång själv. Har ju sett några av bilderna i original och jag tycker att ni var väldigt fina på er bröllopsdag. :)

2010-04-06 @ 13:27:11
URL: http://krumbukter.blogspot.com/
Postat av: Magda.

Härligt!

Ni kanske vill ta med och visa upp den då ni ska komma hit och få er andra del av vår bröllopspresent ;)

Satt och bläddrade lite i en kokbok idag och fann en gratäng jag minsann tror vi ska prova den dag vi får ihop en middag hos oss!



Kram på er!

2010-04-07 @ 14:19:05
URL: http://www.fantastiskaliv.blogspot.com
Postat av: Elin & Tipp

Åh så fint!! :) Kan förstå att du är stolt, skulle gärna vilja se hela boken och på riktigt :)

Kramar

2010-04-08 @ 18:59:41
URL: http://elinochtipp.5min.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0