Tillägnat Susanna

Okej, Susanna, här kommer en uppdatering, bara för din skull. :)

Julen var kanon, men den hann vi ju gå igenom när ni var här. Vad som har hänt sen dess är att jag har fått jobba ganska mycket vilket jag är tacksam för. De dagar jag jobbat har det inte blivit så mycket på kvällen, mest slöat känns det som. Tidigare i höst, när hösten och vardagen kom igång ordentligt efter sommaren blev Daniel och jag varnade för vardagsmyskvällarna med film och chips och slisk som skulle sätta sig på kroppen och ta död på allt vad kondition heter. Visst har det blivit en och annan filmkväll, under hösten, men det är först nu som vi anar att det har börjat... det där vardagsmyskvällarna alltså. :) På helgerna har det oftast varit fullt upp. Träffat vänner eller familj. Varit i kyrkan eller övat för något i kyrkan. Kanske varit bortbjuden på middag någon gång. Ja, det har liksom bara rullat på... Jag sa innan vi gifte oss att jag mest av allt längtade efter vardag med Daniel. Nu har den kommit och det känns faktiskt oförskämt bra! :) Idag firade vi sjumånaders bröllopsdag med att duka fint och äta efterrätt. :) Mysigt.

Oj, nu svammlar jag på här... Allt är sig ganska likt tror jag och det är väl därför jag uppdaterat så dåligt. Har fått mig en ny symaskin så där har jag börjat pyssla en del. Kommer kanske bilder på det framöver. Men det är nog också det stora att berätta. Vi äter fortfarande av julgodiset jag och mamma gjorde och julpyntet är fortfarande framme. Men eftersom jag inte gjort något vettigt ikväll tänkte jag göra ett litet race och bära bort lite julsaker NU.

Återkommer på okänt datum.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Tack Maria, vilken ynnest att få ett helt inlägg tillägnat sig :)

Jag sitter och ler och är glad trots att klockan är 07:00 och jag inte kunde sova mer för en och en halv timme sen, trots att magen kurrar, trots att näsan är täppt, trots att pappa inte har skickat almanackan jag skulle få denna vecka än... Tja. You made my day kan man säga...

Och ja... visst är de mysiga de där torsdagskväll-göra-inget-speciellt-bara-sitta-i-soffan-och-kramas-och-kolla-på-film... Mitt missbruk har blivit goda smaksatta tesorter, känns nästan som godis men får för mig att det är nyttigare :)

Grattis till 7 månadersbröllopsdagen. Nyss firade jag och Classe 1 1/2 år ihop men då var han så snorig så firandet med pompa och ståt uteblev... Men en orkidé fick jag allt :)

Och ps, visst du att min Claes äntligen har gått och skaffat sig körkort? Bra med kvinnlig påverkan :D

Så, nu blev ju det här också nästan ett helt inlägg. Bra va.

KRAAAAAM

2010-01-14 @ 07:06:51
Postat av: Maria

Men grattis till 1½ års-dagen!! :) Och så får du hälsa grattis till körkortet! Vilken lycka! Bra jobbat, båda två! Kram!

2010-01-14 @ 19:42:12
Postat av: Camilla

Låter mysigt med vardagsmyskvällar, sånt existerar inte i vårt hushåll, har vi tur så äter vi kanske middag tillsammans 1-2 ggr på vardagarna..;)Våra kvällar har en tendens att försvinna, vips så är det natt och man ska sova. Blir så då man är träningsfånar...;) men det låter mysigt iaf vardagsmys med film etc... avis

Grattis till eran 7månaders bröllopsdag!=)

Kramr till er båda

2010-01-14 @ 21:38:54
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0