Man ska inte klaga...

... men det gjorde jag. Och fick 125 spänn i brevlådan idag för två svarta strån i mjölpaketet! :) Tack för det Semper!

Har annars varit på stan med svärmor idag och fixat lite presenter. Det var riktigt skönt att vara på stan idag, det behövde jag. Just nu är det mycket oro i huvudet och magen som inte riktigt vill släppa greppet, men jag tror att det är på väg att reda ut sig och jag är lyckligt lottad som har en go familj som kan lugna mig. Vill inte gå in på mer detaljer än så just nu. Men mitt i allt finns små solstrålar som lyser upp och skingrar orosmörkret. Bl.a. en svågers förlovning, ett nyblivet fasterskap och rosor från mannen! :)

Kommentarer
Postat av: Magda.

Hej och Hallå!

Hoppas dina små/stora orosmoln skingrar sig snart och att allt löser sig till det bästa!

Och grymmes stort Grattis till fasterskapet, hon är ju bara för underbart söt lilla H =)

Vi får inte glömma bort att ni ska få en 3 rätters hos oss så småningom också, men nu ska vi inte boka in någonting då undertecknad är ljuvligt förkyld..

Kram på er!!

2010-03-11 @ 10:24:05
URL: http://www.fantastiskaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0