Tack för senast!

Kul att veta vilka som läser! Tack för det! Ska börja med en utlovad bild på astrarna, sen blir det boktips!




Köpte dess böcker inför Kretaresan. Ett riktigt fynd! 95 riksdaler för rubbet! Det är den korta versionen. Den långa innehåller en berättelse om jakten på en bra pocket att ta med sig utomlands. Hittade Borta bäst av Sara Kadefors först. Tänkte sedan att jag skulle ha en till och chansade på att second hand kanske hade böcker. Jo, minsann. Resterande fyra fanns där för 5 kronor styck! Då kan ni själva få ränka ut priset för den första. Rena rama rånet! ;) Men det var ett bra köp!

Borta bäst - kul berättelse om en kvinnas vardag i en bil på en parkeringsplats, det är nämligen där hon bor. Låter sorgligt men är väldigt underhållande!
Grabben i graven bredvid - som filmen. Charmig, söt, lättläst.
Den ryske vännen - läste första sidorna igår...
Populärmusik från Vittula - nja. Vissa passager var skrivna på ett sätt som gjorde att man skrattade åt själva beskrivningen. Den här boken har, vad jag har hört, bivit rosad många gånger, men jag förstår inte varför riktigt. Jag skummade mig igenom hela boken.
I de lugnaste vatten - SJUKT spännande bok. Jag var fast från första sidan! Och stjärnan i kanten var att jag listade ut mördaren tidigt. :)

Det får räcka så för idag. Blir nog skördetema nästa gång. :)

Kommentarer
Postat av: Jonas

På tal om rena rånet.. Jag blev tipsad av grannen om (förmodligen) felmärkta tänger på Coop Bygg. Så jag slog till på två stycken men kassören slog in fel så jag gick till kundtjänst för att korrigera. Kundtjänst fick upp ett högre pris på sin terminal, gjorde en koll på hyllkantens lapp, stämde av med prislappen och gav mig mellanskillnaden. Dessutom fick jag "hittelön" för felmärkningen. Summa summarum: Två stycken låsringstänger för 5:-! Borde nog ha kostat typ 40kr styck =)

2010-10-03 @ 23:02:42
URL: http://www.kurry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0