Lite fredag och lite lördag och lite gardiner

NÅGON tyckte att jag borde uppdatera min blogg lite mer. Han tyckte att det hade varit lite dött senaste veckan. Till saken hör att denne NÅGON har en egen sida där det har varit dött senaste... två månaderna ungefär! Hmm... har man egentligen något att säga till om då? ;o)
(Observera att detta var en liten pik om att NÅGON kanske borde uppdatera lite i sin hemsida!!! *blink, blink*)

Här kommer i alla fall några rader om lite ditt och datt.

Igårkväll spelade jag innebandy vilket var riktigt skoj. Det var blandade åldrar från 12 till ja, kanske 40 ungefär. Vi körde myndiga mot omyndiga och man kan väl säga att det verkar som att det finns hur mycket energi som helst i alla yngre förmågor! Mitt lag kämpade tappert, men det gick ändå inte... 11-7 tror jag att det blev till slut.
Efter bandyn drog några på bowling och några drog till kyrkan för ungdomssamling. Efter den tog jag en tur förbi skolan och spelade piano. Klockan var då halv tolv ungefär och jag gissade att det inte skulle vara så lång kö till pianot vid den tiden. :o)

Hade bestämt med några klasskompisar att plugga idag vid 10 och vi var riktigt flitiga. Kom hem vid tretiden ungefär och då blev det lite mailskrivande. Tänkte jag skulle gå en kurs och bli diplomerad massör, men nu verkade det som att kursen var full. Jag blev i alla fall uppskriven på en reservlista, så det kanske kan bli av om man har tur! Sen kom Sara förbi och lånade min bandyklubba. Jag orkade inte dra på bandy idag också. Kunde ha gjort det, men det kändes så snärjigt att hinna till fyra. Istället ringde jag Daniel och pratade en stund innan det blev middag. Köttfärssås och skruvpasta.

Nu har jag ganska nyss diskat bort och tänkte att jag skulle hinna dammsuga och kolla på min cykelväxel... Kan bli lite tajt med tanke på att jag ska vara på kyrkan vid halv sju. Men om jag skulle ta och avsluta här så kanske att man kunde ha en sportslig chans att hinna! Måste bara lägga in en bild på ett av hörnen i mitt rum så att mamma får se hur det blev med gardinerna. Jag skulle egentligen ha visat hur skynket under micron blev också, men det har jag inte tagit något kort på så det får bli en annan gång.

Ha det gött!!


Kunde inte bestämma mig för vilken bild jag skulle ta. På en syns gardinerna bättre men på den andra är en stolsdyna med också! Klicka på dem för att förstora upp! :o)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du är gullig du som tänker på mej. Vad fint det blev med gardinerna, tror det var lyckat att du behöll längden. Fint med lövmobilen också.
Håller med om att det är dött på "NÅGONS" hemsida. Kram,kram.

2007-10-13 @ 19:38:03
Postat av: Petra

Hej Maria! Va pysslig du är. Blir riktigt inspirerad. Var har du köpt gardinerna? Får jag länka till din blogg från min? Kram Petra

2007-10-13 @ 22:28:44
URL: http://petralinfors.blogg.se
Postat av: Linda

Hej! Mycket fina gardiner, sytt själv? Gillar tyget...riktigt snyggt! Du är händig du! Önskar dej en skön helg, är hemma i övik jag medans jonas är kvar i umeå. Stor kram!!

2007-10-13 @ 23:42:21
URL: http://lindaaronsson.blogg.se
Postat av: Maria

Hej! Tyget till gardinerna är köpt på hemtex och jag har bara fållat upp dem. Upptill var de redan färdiga. Petra, det går bra att du länkar till min blogg från din. Jag kan länka till din då också! Eller?

2007-10-14 @ 14:23:50
URL: http://amason.blogg.se
Postat av: Petra

Visst kan du länka till min! Kram

2007-10-15 @ 17:19:47
URL: http://petralinfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0