Nu är det nära!

Sist jag skrev hade jag just kommit hem från Luleå. Nu har det hänt lite på snart två veckor. Mycket av grejerna har packats upp. Vi har flyttat runt D's grejer för att få plats med mina. Jag har målat lite i ett badrumsskåp, D har skruvat om en hylla. Skrivbordet är inte flyttat än så alla kontorsgrejer är fortfarande i kartonger. Imorgon tänkte jag släpa dit lite mer grejer och se om jag lyckas få plats med dem. Självklart har det bröllopspysslats en del också. Jag har hämtat ut klänningen och vi känner oss ganska redo för bröllop tror jag. I måndags träffade vi prästen och övade på att säga "ja". :) Och imorgon ska det handlas lite. Ja, det händer saker varje dag, ändå känns det som att jag inte har något att skriva. Och nu kom jag på vad klantig jag är som inte skrivit dagbok. Dumma mig, hade ju varit kul att ha skrivit upp vad man gjort under dagarna... Jaja, kanske kan komma ihåg lite i efterhand.

Jag skriver nog inte mer innan lördag. Men om man har tur kan det kanske komma en bild på brudparet i framtiden!

Kommentarer
Postat av: Elin & Tipp

Kan tänka det att det är mycket som ska fixas nu :) Mamma undrade hur ni hann med bröllop så snart efter skolans slut :P Ha så kul på lördag!! Jag hoppas att det kommer bilder på er sen!!! Nu känns det att det börjar närma sig va? När ni tom fått öva på att säga ja ;)



Många kramar från söder!

2009-06-11 @ 12:19:06
URL: http://elinochtipp.5min.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0