Bubbelblod

Lite sammanfattning av senaste dagarna. I torsdags var jag på födelsedagsfika hos en klasskompis som fyllde i måndags. Oj, vad gott det var med marrängtårta! Fylld med daim och grädde, dekorerad med persika och passionsfrukt. Kan varmt rekommenderas. Var faktiskt ute och joggade där på kvällen också. Fredagen var ganska lugn. Var till skolan en sväng och opponerade på ett arbete inför en inlämning. Sedan var det plugg hemma. På kvällen blev det lovsångsövning och sedan konsert med Old Town Gospel i EFS. Vilket gäng!!! De är helt grymma och jag fick glädjebubblor i blodet! :) Fika efter det och en massa snack om ditt och datt. Var nog inte hemma förrän ett tror jag. Och då var jag inte ensam. Nej, Susanna och Claes var upp och hälsade på och sov över här. Nice!

Igår var vi tre utomlands, till Suomi. Fast egentligen skulle vi till IKEA i Happis så vi vände ganska snabbt tillbaka till vårt hemland. Jag fyndade lite tyg. Ett som jag tänkte sy en klänning av och ett annat som bara var jättebilligt! Man kan väl inte säga så mycket om 9 kr/meter? Hittade även några ljus och en burk som jag ska göra mammas plommonsallad i till jul. Väl tillbaka i Luleå visste vi att det vankades melodifestival hos Magnus. Väldigt trevligt! Även denna kväll blev sen, hemma strax före ett.

Idag har Daniel och jag varit förlovade ett år. Det firade jag med att åka långfärdsskridskor tillsammans med en klasskompis, hennes kompis och ett par okända grabbar. Svårt men grymt kul! Resten av dagen har varit ganska slö måste jag säga. Har pratat i telefon en hel massa och nu tittar jag på så ska det låta medan jag skriver.

Försökte få in lite bilder, men misslyckades. Bilderna får väl komma en annan gång då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0