Det närmar sig

Jag står inför ett skifte i livet. Oj, vad stort det lät. Men snart  står jag vid slutet av universitetsstudierna och örjan på ett liv tillsammans med D. :) Nu var det ungefär en vecka sen jag skrev sist. Det har varit en galen vecka, lite smått intensiv. Veckan började bra, humöret var på topp. D och jag planerade att ses i Skellefteå men planerna ändrades och jag blev "magsjuk" för att i hemlighet kunna åka hem till hans svensexa. :) Kom upp till Lule i fredags igen. Igår var det avslutningsceremoni för oss studenter som slutar nu. På kvällen var det bankett. Trevligt värre! Kvällen blev rätt sen och det känns idag trots en rejäl sovmorgon. Bara en vecka kvar nu... sen är jag hemhemma. Tokigt vad fort tiden går ändå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inga fler dryga bussresor efter Norrlandsvägarna och även det sista året klarades av i Lule. Det blir så roligt att få träffa dej oftare, jag ska nog tjuva till mig lite "mor o dottertid" när D är upptagen med annat. Kram.

2009-05-24 @ 22:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0