En lördag i maj.

Jag sitter på skolan. Ska snart gå hem, kavla upp tröjärmarna och röja lite. Kanske packa ner lite grejer. Känner mig nästan taggad. Fick sova ut i morse och träffade några klasskompisar för plugg vid 10. Sedan har jag suttit i datasalen och grejat med placeringslappar till bröllopet. Det gick förvånansvärt smidigt! Annars brukar datorer ha en tendens att krångla tycker jag. Gårdagen var loj. Hade inte alls någon energi till att göra något. Tror det var lite dagen efter utsparksfest... :) Idag känns det bättre. Fortfarande lite slö, men jag tror jag ska satsa på taktiken att köra hårt så kanske jag kommer igång!

Brev till Magdalena
Hej!

Lite konstigt att skriva här, men jag vet inte hur jag ska få kontakt med dig annars. Det krävs ju lösenord för att kunna läsa din blogg. Jag har faktiskt en gmail-adress nu så då borde jag ju kunna läsa va? Men jag tror det krävs en inbjudan först? Jag tänkte jag kanske kunde försöka bjuda in mig själv! :) Frågan är bara hur det funkar rent praktiskt...
Kram!


Kommentarer
Postat av: Magda.

Men fina du =)



Vad roligt att kommunicera via bloggen ;)



Om du skickar mig din mailadress till [email protected]

Så skickar jag inbjudan till dig...

Tro mig, du har en hel massa läsning att ta igen nu ;)

Åhh, snart får vi ju träffas! Ska bli så fantastiskt roligt att få se er!



Kramar.

2009-05-19 @ 17:41:22
URL: http://www.fantastiskaliv.blogspot.com
Postat av: Magda.

Allt är klappat och klart =)



Kram!!

2009-05-19 @ 20:02:49
URL: http://www.fantastiskaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0