Lite allt möjligt...

D spelar jullåtar och jag tänker att jag nog ska plantera de inköptahyacinterna imorgon. Måste nog plocka lite mossa att dekorera med också. Fast det känns inte som ett särskillt betungande måste... Ska plantera om vår enorma garderobsblomma också. Den tippar snart om den inte får något stabilt stöd.

Var i stan igår och besiktade bilen. Det gick bra... typ. Det blev ett litet äventyr, en väckt pappa och jag lärde mig hur man kollar olja på bilen samt var servooljelocket sitter. :) Blev lite imponerad av bilprovningen. Det var som en liten tomteverkstad. Allt gick som på löpande band, gubbarna utförde de olika momenten likadant allihopa.. som om de var små robotar som gick runt. Bilarna kördes fram en bit, hissades upp, ner, upp fram, ner fram, upp bak, ner bak, snurr på hjulen... Tja, ni som har besiktat bilen vet vad jag pratar om. Jag tyckte det var coolt!

Passade även på att klippa mig på stan, men i ren protest tänker jag inte lägga ut nån bild. För jag ser tydligen inte så annorlunda ut, trots att det är tp 15 cm kortare... Och jag som tyckte jag hade gjort en stor förändring, jo tjena! Men det ÄR kortare. Mycket kortare. Speciellt bakifrån...

Ok, nu har jag fått skriva av mig lite, tror det blir en promenad, jag måste ha luft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0