Att inte gråta över spilld mjölk

Idag väntar jag mest på att få börja jobba men jag har ändå fått lite gjort. Bakat ett par limpor, skottat lite och ritat av mönster till nästa syprojekt. Tror att jag måste införskaffa en tvillingnål bara och kanske tråd, har inte kollat så noga.

Till en helt annan sak. Vi brukar samla ursköljda mjölkpaket i ett flingpaket under diskbänken. Eftersom det inte ryms så mycket där har vi en flyttkartong som vi fyller över i så vi inte måste åka iväg med kartongerna så ofta. Idag hämtade jag flyttkartongen för att flytta över lite. Vad händer? Filngpaketet är trasigt och ut på mattan rasar alla mjölkpaket. *suck* Med små sköljslaskar kvar i... som hamnar på mattan. Ja, vad gör man... ingen idé att gråta. Mattan åkte ut på skakning först och sedan ner i tvättmaskinen. Jag hoppas vår trogna maskin pallade mattan bara. Har inte varit och hängt upp den än.

Ska ta mig en tur till biblioteket sedan och se om det finns något kul i läsväg.

Kommentarer
Postat av: Linda

så det va därför du tvättat mattan :) hoppas den blev bra iaf. kul med en liten pratstund även om den va kort! hedvig har gått upp i vikt, å i längd å i huvudmått så det va godkänt på alla tänkbara sätt sa dsk. mamma är mycket nöjd med sin bebis :)

ses i helgen! kramar

2010-03-25 @ 16:55:44
URL: http://kurry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0