Rast och ro

Har en liten rast nu och tänkte jag skulle skriva ett par rader eller vad jag nu hinner få ihop. Jag har varit hemma i helgen och det har verkligen varit hur mysigt som helst. Jag har hunnit träffa massa människor jag tycker om. Ätit god mat har jag gjort, varit och lyssnat på konsert med en kör som heter.... one for all?? Nej, jag vet inte vad den heter, men något med one eller all tror jag att det var i alla fall. De var grymma!!!
Ja, det har helt enkelt varit en finfin helg men nu måste jag gå tillbaka till min lektion!

Frid!


Kommentarer
Postat av: Linda

Det går dåligt för mej att hitta den där bilden...men jag kämpar på! Härligt att din helg va finfin, min va helt underbar också! Stor kram!

2007-11-21 @ 20:17:55
URL: http://lindaaronsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0