Pianojakt

Sitter nu i skolans datasal. Gick till skolan för att spela lite piano. Det finns ett precis vid aulan och jag tänkte att det kanske skulle vara ledigt ikväll, men icke! Där var det en massa salsadansande människor. Typiskt! Och i dramasalen, som i och för sig brukar vara låst, var det också folk. Fick dessutom veta idag att flygeln som fanns i A-huset inte är kvar där. Jag undrar var den har flyttats. Jag som ville öva inför söndag. Får väl bli imorrn kanske. Om man går hit jättetidigt kanske? Innan skolan börjar. Det kanske vore nåt! Då är det väl ändå ingen här på skolan?

Jaja, det är väl bara att cykla hem igen! Man kan ju alltid hoppas att de slutat dansa sen jag kom, men det tvivlar jag på!

Förresten så blev min växel på cykeln knasig. Möjligtvis trasig. Suck! Jag måste kolla det där. Undrar just om jag har kvar kvittot på den. Köpte ju ny i somras ju! Jättedumt! Jaja, blir väl till att skruva isär nån dag/kväll/helg...

Hem och renskriva mer! Kan verkligen inte skriva snyggt när jag skriver fort. Och fort måste man skriva när lärarna speedar!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0