Full rulle

Idag har det verkligen gått ett i ett. Klev upp vid halv nio, fick ett meddelande om att det skulle göras ett grupparbete 12.30. Kände då att jag ville titta igenom det lite innan och dessutom skulle jag hinna handla innan tolv med en kompis som hade andra planer då. Efter handlingen blev det snabb lunch innan jag begav mig till en klasskompis där vi satt till strax efter 15. Hem och hämtade lite mjölk och en kryddburk för att sedan cykla över till den första kompisen och fixa mat där som skulle ätas med fyra vänner till. Mycket mysigt. Efter det tog vi oss alla in till korskyrkan för gudstjänst. Hälften med cykel, hälften med buss. Jag var alldeles klibbig när vi kom fram.. Gissa om jag cyklade eller åkte buss. =) Ja, och nu har jag typ nyss kommit hem. Ganska bra dag, men om jag får välja så hade jag gärna hunnit sätta mig ner och bara titta ut genom fönstret en sekund eller två.

Det var förresten en väldigt bra predikan. Handlade om att Gud är en och pastorn fick oss att fundera på om vi lät Gud vara Herre i vårt liv på alla områden eller om vi hade andra gudar som fick regera vissa områden i livet. Tänkvärt!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hej! nu har jag kollat in din blogg, kul. Vad fint det blev med kuddarna och gardinerna, ser fram emot fler foton. Kram, kram.

2007-09-17 @ 07:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0