Lite rast och lite ro...

... innan jag ska packa om väskorna. Jag har just kommit hem från Bergön där jag varit på läger i tre dagar. Mycket härligt. Snälla och glada barn, bad, båt, fika, sol (och lite regn). Jag fick en tur på vattenskidor och det var skoj. Varför har jag inte åkt mer?

Imorgon åker Daniel och jag till Gotland för att cykla! Ska bli väldigt kul och lite spännande att se om vi kan komma överens om allt under veckan! ;) Både han och jag har alltid rätt, vilket kan ställa till problem när man tycker olika. Men jag tror att det är en ganska vanligt fenomen... Nej, men jag tror nog att vi kommer att ha det bra. Bara vi har vädret på vår sida. Jag ska försöka vara duktig och skriva hur vi haft det när vi är tillbaka. Nu ska jag packa upp lägerväskorna och packa klart gotlandsväskorna!

Sköt om er och ha en fortsatt skön vecka!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja nu väntar man ju på ett inlägg om hur ni hade det på gotland! Och lite bilder vore ju kul!

hoppas att ni hade det helt underbart!

Kram Kram!

2008-08-31 @ 21:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0