God fortsättning!

Nu är julen förbi. Jag har haft det väldigt bra med mina nära och kära. Har bara njutit av livet. På julafton var Daniel hos oss i Ultrå på förmiddagen innan vi for vidare till hans familj och firade jul. Väldigt mysigt att få vara med i deras traditionella jul. På kvällen var det "änglasång i julnatten" på Korskyrkan. Det var verkligen en höjdare. Vi påmindes om anledningen till att vi firar jul är för att Jesus föddes till vår jord. Dessutom fick vi höra en hel massa finstämd sång. Bl.a. från Beartice Eriksson och Sebastian Robertsson, Carin von Ahn, Margot Ögren och mig och Daniel. =)

Nu börjar det nya året nalkas. Igår var det lite mellandagsrea och jag köpte bl.a en almanacka. Tyvärr är det inte så mycket rea på dem i dessa tider. Undrar varför? =) Idag har det varit en dag med blandade känslor. Jag ser fram emot nyår som ska tillbringas här hemma med vänner. Kalas! Tyvärr hänger skolan över en lite. Ska ta tag i den imorgon. Börjar våndas lite över att behöva lämna Daniel snart också... Usch, det är så ledsamt. Nu har vi ju hunnit bli vana att ha varandra inom en kvarts avstånd. Som max! Suck! Nej, nu blev det deppigt...

Ska gå och plocka lite på mitt rum innan jag lägger mig så att jag slipper göra det imorgon.

Godnatt vänner! och så vill jag passa på att önska er alla:

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0