Julen är här

Ja, julstämningen börjar infinna sig. I lördags när det var luciamorgon på TV, väckte jag mamma och pappa, och så satt vi och hade det mysigt med te och lussebullar. =) Idag har jag, Daniel, D's mor och mormor bakat tunnbröd. Kul och ett bidrag till julstämningen. Och just det.. i fredags var jag och D på konsert; a Stevie Wonder Christmas. Det var Frank Ådahl med Öviks Big-Band, en gospelkör och en "doakör" som sjöng julsånger och låtar av S. Wonder. Härligt!

Några rader från mig igen. Vill tipsa om två saker. Gå in på svägrans blogg; linda.kurry.se och titta på "gla lucia". Ytterligare julstämning! Sedan finns en kul julkalender på; julkalender08.se

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Linda

tack för smygreklamen, å tack för å helgen. Mys!

2008-12-16 @ 00:23:44
URL: http://lindaaronsson.blogg.se/
Postat av: Jonas

Men var inte Stevie där då? =) Då du inte gör reklam för mig så får jag väl göra det själv då: Kolla in robothästen på min sida! =)

2008-12-16 @ 08:30:18
URL: http://blog.kurry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0