Vitlök.

Titta vad det växer!!!

image115
26 januari

image124
30 januari

image123
8 februari

Idag är det den 10 februari och den längsta pinnen på min lilla planta stäcker sig 40 cm över jorden. Inte så snygg växt kanske, men jag tycker att det är lite roligt att det växer i alla fall!

Igår var jag på en gospeldag som ordnades i kyrkan. Vi var ca 30 personer som övade in 10 låtar på ca 5 timmar och sen hade vi en konstert. Det var typ hur kul som helst! Idag blev det ett litet smakprov på det på gudstjänsten. Tänk att det kan vara så kul att sjunga i kör! Fast i pausen mellan all övning och konserten var alla ganska trötta tror jag. Det tar på att öva in en massa låtar och hålla koll på både texter och stämmor!

Nu ska jag göra lite måsten och sen ska jag försöka ha en slapp kväll. Det har  varit fullt upp i helgen känns det som. Snart är det måndag igen. Hjälp vad fort det har gått! Jag skulle kunna ha helg två dagar till! :)

Ha en fortsatt bra söndag vänner!


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

såå roligt :D

2008-02-10 @ 15:07:51
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: zalina

vad skoj att den växer :) grattis! själv dödar jag allt levande här! haha inga "gröna" fingar här inte :)

2008-02-10 @ 15:23:51
URL: http://zalinakarlsson.blogg.se
Postat av: Mamsen

Du vet väl att du kan klippa de gröna skotten på vitlöken och ha i maten, ungefär som gräslök. Tänk om man hade varit i Lule och fått höra er sjunga.

2008-02-10 @ 17:11:12
Postat av: Pappa

Kul att att du haft kul. Kreativ Inovativ eller ren Rutin? Det förstnämda verkar vara en bra start på din helginsats. Roligt att du inte bara ligger på söffa o hane bra. Ha en bra vecka, pappa.

2008-02-10 @ 21:32:55
Postat av: Camilla

Var på gospelkonsert i lördags här i vilhelmina å d va grymt bra. dom va från umeå. Dom såg ut att ha jätteroligt och vi andra hade roligt. Du kanske ska satsa på det?

2008-02-11 @ 12:28:38
URL: http://sylvatica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0