Yes!!!

Åh, fy vad skönt!! Kollade just tentaresultat. De preliminära säger att jag fick VG på alla delar! :) Jag är nöjd! Fett nöjd till och med! Det grymmaste av allt är att jag tror att jag fick full pott på den del jag var mest osäker på. Okej, ärligt så chansade jag lite på några, eller jag hade för mig att det kunde vara som jag svarade men jag var verkligen inte säker på att det var det rätta svaret. Jag tror att maxpoängen var 11 och det var det jag fick så... :)

Nog med skryt. Blev bara så glad! Nu sitter jag här igen innan middagen. Ska titta på lite recept för att få inspiration inför helgens och veckans middagar. Tänkte att jag skulle ta mig till Slemmis idag och handla. Undrar om jag kanske skulle köpa en grötkorv. Det är så gott!

Jag fick förresten mina kläder från LaRedoute igår. En tröja och en kofta. Linnet hade jag fått tidigare. Koftan var jättefin tyckte jag! Korta armar (jag vet att det egentligen heter ärmar, men jag gillar inte det ordet... alla fattar ju ändå!) och luva, knyt i midjan + några knappar. Den var tunnare än jag hade föreställt mig men jag gillade den skarpt. Jag försökte ta några självporträttsbilder, men jag vet inte om jag törs lägga upp dem. Har inte lagt in dem på datorn än. Jag får se hur jag gör när jag väl har laddat in dem på datorn. Tröjan var randig och i nån sorts ull. Tunn var den men verkade vara jättevarm. Jag hann nästan börja svettas under tiden jag provade den! Då kan nu ju tänka er! Speciellt om ni tänker på att jag i normala fall är en.... "fryslort". (Visst var det så du kallade det Mikaela? Om man jämt var kall?).

Nu kanske riset är klart. Jag ska kolla. Ikväll blir det handling och i bästa fall lite städning. Det vore grymt om jag lyckades genomföra lite städning men just nu känns det tveksamt.... Det måste i alla fall göras i helgen!

Mors och hej!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är en liten fryslort Maria! :) Tur att du hitta en tröja som kan hålla dig varm! Allra helst där uppe i norr där ni måste vandra omkring med isbjörnar var och varannan dag. Bättre är det här, här finns bara söta små lurviga renar. Undra om jag kommer tycka dom är söt när jag träffar på dom när dom tar sin söndagspromenad på vägen!
Grattis till tentaresultetat!

2008-02-07 @ 17:39:40
Postat av: mamsen

Skryt du, det är ju inte slumpen direkt att du fick bra tentaresultat.

2008-02-07 @ 19:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0