På menyn: hallonsyltsfil på en bädd av fjälrilar

Ja, det är vad som ligger i magen det! Jag brukar få besök av små fladdrande husdjur i magen så här lagom inför examinationer och tentor. Nu väntar en examination i morgon och sedan blir den följande veckan ett långt fladdrande för de små liven tror jag... Hua! Nej, men förhoppningsvis går det bra.

Jag är tillbaka i Lule som ni förstår. Gick bra att åka upp, sov nog mer än halva tiden. Mycket skönt. Blev lite sent kvällen innan uppresan eftersom det var svårt att slita sig från sällskapet. Jag ska förresten försöka sprida lite ljus mitt i denna tentaångest som börjat råda. För den intresserade kan jag berätta att det till och med brukar hållas tentaångestmässor här i kyrkan i dessa tider. Jag gör mitt för att lysa upp genom att lägga ut en bild på mitt ljusfat, nu dekorerat med spelkulor!



Bild 1: lite sned bild, men här brinner ljusen i alla fall
Bild 2: konstig vinkel och lite suddigt, men jag tror att färgåtergivningen är bäst här.

Godnatt!

Jo, men just. Kanske att det blir en återträff med Liljeholmarna också!

Kommentarer
Postat av: Jonas

"tentaångestmässor" - haha, snacka om att späda på oron, fast ändå inte. Mässan är ju till för att lugna ner, men ATT mässan finns gör ju att man verkligen "blåser upp" problemet. =)
Letar sig dina "fjälrilar" ut i fingrarna också, eller är det någon som flyttat om dina tangenter. Hoppas du inte stavar lika illa på dina "emaminationer"... hehe, nä nu ska jag vara snäll! Jag tror nog att det gick jättebra för dig idag! *kram*

2008-01-11 @ 12:02:10
URL: http://www.kurry.se
Postat av: mamsen

Det blev riktigt snyggt med spelkulorna, du får kosta på dej lite nya ljus, många färger att matcha(hur stavas det???) till i alla fall.Kram.

2008-01-11 @ 16:24:25
Postat av: Linda

Svägran...hoppas det gick bra för dej på tentan! Mysig ljusbricka du har...du är påhittig! Vi har köpt en ny soffa...finns att beskåda både i vardagsrummet och på bloggen (helst ser jag att du väljer alternativ 1, men välj själv vad som är smidigast) :)
Vad händer i helgen då?
Stor kram från Umeå!

2008-01-11 @ 17:55:30
URL: http://lindaaronsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0