Uppdatering

Nu när det är sommar så sitter man ju inte vid datorn lika mycket. Jag tänkte därför att det var dags med en liten uppdatering.... Sist jag skrev var jag på väg från Luleå. Nu har jag varit hemma snart tre veckor. Vad har hänt då? Jo, jag har...
...varit på lokalmusikal med husumungdomar som var jätteduktiga! "Trouble in town" hette den.
... grillat på Åsberget med vännerna.
...varit på Gudstjänster.
...joggat en gång... (borde ha blivit av fler gånger...)
...shoppat i Övik.
...träffat morfar och Helga.
...haft inskolning.
...börjat sommarjobba.
...nationaldagsfirat genom att gå en del av lotsstigen. Riktigt fin led faktiskt!
...varit i Bergön en vecka med Daniel m.fl. Alltså solat, fikat, softat, spelat x-box, fiskat med nät, åkt båt mm.
...träffat D:s mormor och farmor. De är så mysiga båda två!
...sett fotboll.
...sytt gardiner med mamma och fållat upp ett par byxor.

Ja, det är väl ungefär vad man hinner på knappt tre veckor. Det lät ju ändå rätt kul! Sommarskönt liksom! Nu ska jag ta reda på lite tvätt som mamma bad mig om. Sedan skulle man ju kunna ta en joggingtur, men det kändes ju oerhört drygt också. Kanske det får bli en rask promenad. Eller en cykeltur.

Kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter härligt! Vi ses väl på midsommar söta du? Kramar

2008-06-18 @ 22:08:42
URL: http://lindaaronsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Låter som att du har haft en väldigt mysigt start på sommaren! Själv har jag det ganska skönt oxå eftersom jag nu är föräldraledig och bara är hemma och hittar på saker med barnen och väntar på den att den lilla ska komma ut... :)

Hoppas att du får en trevlig midsommar!

Kram!

2008-06-19 @ 07:40:30
Postat av: Camilla

Oj vad du har hunnit med massor=) Låter härligt det!=) Hoppas du får en bra midsommarhelg nu med allt vad det innebär! kram på dig

2008-06-19 @ 09:23:12
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Magda.

Mysig vecka ni verkar haft i Bergön, hörde av D eller kanske mera av Ulrik att jag nog var välkommen dit. Men resa och tid fanns inte riktigt till.. Hoppas vi hinner ses snart...



Ha en skön sommar och njut av att få vara nära D nu =)



Kram!

2008-06-20 @ 21:41:51
URL: http://www.fantastiskaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0