Uppdatering

Hej på er!

Nu har det hänt lite här uppe. Är inne på andra veckan på praktiken. Min handledare är sjuk så jag har fått en ny. Nästa vecka blir det ytterligare en ny handledare eftersom jag då ska vara på en annan avdelning.... Ja, det är väl inte riktigt så bra som jag har önskat men men... Jag hoppas det blir bättre nästa vecka i alla fall! Inte för att det har varit jättehemskt hittills men ja...

Under helgen som gick hade jag min f.d pojkvän på besök. Ja, man kanske kan säga före detta eftersom han nu är min fästman!! :) Vi har förlovat oss!! :) Grattis till oss! Ringen glimmar fint på fingret och jag är så stolt och glad som får vara förlovad med Daniel. Han är den bästa! Det här skedde alltså den åttonde mars, relativt nära Dundrets topp. Vi hade väl tänk att vi skulle komma ända upp, men det gick inte med bil hela vägen utan det blev bil så långt det gick och sen trampade vi några minuter till fots till något som hette utsiktstoppen. Där bytte vi ringar och vips så var vi trolovade! :) Det blev ingen överraskning för någon av oss, utan vi hade bestämt allt tillsammans. På kvällen sen var vi till Fjällnäs slott och åt fin middag. Väldigt trevligt. Gå in på deras hemsida http://www.fjallnascastle.com/ så får ni se vad fint det var!

Under söndagen tog vi hyrbilen till Jukkasjärvi för ett besök på ishotellet. Men alltså!!! Vilket bygge! Åk dit!! Verkligen, åk dit! Så coolt (i dubbel bemärkelse). Ojoj. Jag ids inte beskriva hur allt var, men det var mäktigt att se! Efter det drog vi till Kiruna, mest för att ha varit där. Det kändes som lite dagen efter där.. och det var det ju också. Dagen efter melodifestivalens andra chans. Så Kiruna gav inte mig ett speciellt bra första intryck. Men vem vet, det kanske blir fler turer dit. Man ska aldrig säga aldrig!

Nej, nu orkar jag inte skriva mer. Sitter på biblioteket i stan igen. Andra besöket här. Ska passa på att kolla lite mer grejer när jag ändå är här och har tillgång till internet. Jag tycker att det känns lite dumt att göra det på praktiken. Sen är det väl så att man inte får använda datorn för privata ändamål när man är inloggad i landstingets nätverk. Jag vet att det slarvas med det, men jag vill ändå respektera det. Jag har kollat min mail och så, men inte så mycket mer. Jag tycker det känns bättre att gå hit då.

Hm, jag måste hem och göra middag sen. Tog ett par mackor när jag kom hem och sen gick jag hit för att hinna innan de stänger.  Börjar bli lite hungrig nu.

Nu har ni ju i alla fall fått lite att läsa och fått veta om Daniels och min stora nyhet! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis gumman! Så himla roligt! Hälsa Daniel å gratta också! Åså får du ju lägga upp nån tjusig bild på ringarna nån gång. Eller så får jag ta mig en sväng förbi Luleå..eller ja nu är det ju gällevare. Kram på dig sis.

2008-03-13 @ 08:20:30
URL: http://sylvatica.blogg.se
Postat av: Magda.

Hej hej.
Tror inte vi träffats, men jag är bekant/vän med din fantastiska fästman från Umeå-tiden..
Fick äran att träffa honom liten stund i Måndags innan han fortsatte sin resa hem. Och det komiska i allt vara att när jag gick för att träffa Danne så tänkte, "men visst är dom väl förlovade va?!?" Åh så när jag fick se Danne så såg jag ju att han hade en ring på sig. Så jag tänkte inte mer på de, tills Danne lite smidigt gjorde klart för mig att ringen trätts på 2 dagar tidigare och jag nog inte alls kunnat höra talas om det innan ;)
Så kalas stort Grattis till förlovningen och en helt fantastisk Danne!!
// Magda.

2008-03-13 @ 08:30:13
URL: http://www.livetiume.blogspot.com
Postat av: Elin & Tipp

Hej!
Sååååå kul! Jag blir så glad av att läsa om er förlovning. :D Jättekul, verkligen!! :D Lät som om ni hade en underbar dag också. :D
Min praktik är inte heller så bra som jag hade hoppats. :( Men det är ok, det är ju svårt att leva upp till förväntningarna efter Sunderbyn ju. :P
Kram och grattis igen!! (ps. ska nog slänga iväg ett grattis sms också. hihi)

2008-03-13 @ 17:04:01
URL: http://www.elinochtipp.5min.se
Postat av: Marie Nyman

Men jag får gratulera vad roligt för er!!!! :)
Stora Kramar!!!

2008-03-14 @ 09:38:36
Postat av: Linda

kan ju bara instämma i gratulationerna. jag är så glad för eran skull! daniels finger såg ut att trivas mycket bra med sin ring, är säker på att ditt finger gör desamma :) Å så mysigt ni verkar ha haft det. Avskräckte vi er med förlovning i hallen eller?? ;) Stor kram!!!

2008-03-14 @ 22:36:38
URL: http://lindaaronsson.blogg.se
Postat av: Margaretha Johansson

GRATTIS till förlovningen !!!!

2008-04-07 @ 21:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0