Fästmannen är här!

Jo, nu är livet på topp! :) Vi har varit så duktiga och storstädat idag. Det är ju mycket roligare att städa när man är två! D tog cykeln och skulle handla lite. Ikväll blir det filmkväll. Kanske att det blir en joggingtur också. Om jag törs när han är med! :) Tack alla för kommentarerna! Vilken respons på det jag skriver!

*Magda: Det skulle vara kul att träffa dig också. Spännande med människor som man bara har hört talas om men inte alls känner! Jag ska hälsa, eller förresten så läste han vad du skrivit så han har mottagit hälsningen!

*Lisa: Ska jobba hemma i Övik eller? Vi får väl se när hon kommer upp om det går att få ihop en liten fika eller något. Jag ska jobba i hemtjänsten så det beror väl lite på hur våra scheman ser ut. Jag är så imponerad av dig och löpningen! Två gånger i veckan, det är ju grymt! Och jag håller med att det är kul när man känner att man faktiskt orkar! Sommarlov blir det om två veckor. Då är jag förhoppningsvis hemma den här tiden.

*Linda: Haha! Grym böjning! Du är rolig du svägran! Och tack för tipset med torkad banan, det ska jag testa någon gång!

*Mamma: Du kan ju inte sätta press på mig och sedan inte följa upp det! Nu var jag ju ute i fredags helt i onödan! :) Och vad roligt med Anettes bebis!

Kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Förlåt, glömde. OK jag tar "straffet" = en timmes promenad. Fast egentligen är det mest trevligt
med promenad. Ha en trevlig helg tillsammans Du och D.

2008-05-17 @ 23:41:51
Postat av: Camilla

Tjing vännen! Visst är det roligt att vara ute å springa? Nåväl,, de tycker iaf jag;) Var de vårruset du skulle springa? När är det? Jag sak springa Midnattsloppet i augusti..så jag försöker komma mig ut och springa 3 ggr i veckan...å förhoppningsvis snart lyckas få koll på konditionen:=) Hoppas ni har haft en bra helg du och D=)
Kram på dig, hoppas vi ses snart

2008-05-18 @ 18:29:07
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0