Party på vänorts!

Har just dansat loss i min ensamhet till Supertones, Zum, Bleach och Balowgirl. Woohoooo! Det är så kul att bara släppa loss totalt i några minuter! :) Jag vill lära mig spela bas förresten. Måste bara lära mig lite skalor på gitarren först. Daniel, lär mig! Jag har ju ändå en sträng för lite på gitarren så då kan jag väl lära mig bas så länge? Ärligt talat så är jag skeptisk till att det kommer att bli något av denna spontana önskan, men just nu är jag toksugen!

Nu ska jag bege mig iväg på cykeln. Ungdomssamlingen nalkas. Skulle helst haft musik i öronen, men det är väl lite farligt i trafiken. Dessutom har jag ingen musik på mp3:n för tillfället.

Hörs. Hej!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Maria! Nädu, det var inte alls igår. Tackar för komplimangen. Jag var lite nervös innan jag klippte luggen, men jag ville ha någon form av förändring så det blev lugg tillslut. Allt är bara bra med mig. Läser ju beteendevetarprogrammet i Härnösand, men bor med Jocke i Sundsvall. Håller just nu på att skriva B-uppsats i kursen Pedagogik B. Kul, men svårt. Till sommaren kommer jag att jobba på Barnens Hus, som jag gjorde förra sommaren. Hoppas att Mikaela kanske kommer och handlar hos mig i sommar så att man får se lilla Ingrid :) Mitt i sommaren ska jag åka med Joakims familj till Rom. Hans mamma fyller 50 år och då ska vi bjuda henne på den resan. Ska bli jättekul att få se Coloseum (har ingen aning om hur de stavas) och alla de andra sevärdheterna. Ojoj, nu är vi trötta här hemma. Efter skola och jobb har vi hunnit med att springa runt Sidsjön, handlat en massa städgrejer, ätit middag och storstädat hela lägenheten. Och då menar jag storstädat. Jag har t.ex. städat igenom hela kylskåpet.

Vi har förresten också fått tillökning i familjen. En liten kattunge. Pipen heter han :) Hur är allt med dig då? Funkar livet som förlovad? :) Kramar i massor!!!

2008-05-12 @ 23:09:38
URL: http://lisagidlund.blogg.se
Postat av: Linda

Jo, lär dej bas så kan du lära mej! Så bildar vi en tvåkvinnoband!!

2008-05-13 @ 11:00:44
URL: http://lindaaronsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0