Inspirerad av...

... diverse bloggar jag läser. Här kommer en lista. Fyll i den själv om du inte redan gjort det!
Reglerna är att bara använda ETT ord för att svara. Jag måste säga att det var lite svårt.

1.Din mobiltelefon? Tillräcklig
2. Din (o-)äkta hälft? Danne
3. Ditt hår? Platt
4. Din mamma? Snäll
5. Din pappa? Omtänksam
6. Det bästa du vet? theRealGroupkonserter
7. Din dröm inatt? klassrumssituation
8. Din dröm/ditt mål? Himlen
9. Rummet du är i? Studentliv
10. Din hobby? Pyssla
11. Din skräck? Spindlar
12. Vill du vara om 6 år? Livsglad
13. Var du igår kväll? Trött!
14. Vad du inte är? Lättväckt
15. En sak du önskar dig? Pianotalang
16. Var du växte upp? Husum
17. Det sista du gjorde? Surfade
18. Dina kläder? Vardags
19. Din TV? Ingen
20. Ditt/dina husdjur? Blomfluga
21. Din dator? Ihopplockad
22. Ditt humör? Jämnt
23. Saknar någon? Danielminvän
24. Din bil? Framtiden
25. Något du inte har på dig? Skinnbyxor
26. Favoritaffär? Cubus
27. Din sommar? Avslappnande
28. Älskar någon? Ja!
29. Favoritfärg? Svårt...
30. När skrattade du senast? Idag
31. När grät du senast? Igår
32. Hur växte du upp? Obekymrat
33. Överst på din önskelista? Pluggentusiasm

Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Camilla

nä d va inte igår vännen..eller jaa jag hittade faktist åt ett brev igår (när jag plocka ut några flyttlådor) som jag fått av dig för några år sedan å fick en släng av dåligt samvete att jag inte skrivit tillbaka på det senaste när jag fyllde år..dålig stil av mig..fast för den delen ha jag ju heller inte någon adress till dig :-P

2008-09-24 @ 22:26:11
URL: http://sylvatica.blogg.se/
Postat av: Magda.

Bra jobbat tjejen =)

Kram kram!

2008-09-26 @ 23:54:22
URL: http://www.fantastiskaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0