Swing it!

Ikväll blev det mer dans! Det går en nybörjarkurs på universitetet i Lindy hop som jag har hoppat på. En klasskompis håller i kursen så jag fick halka med på ett bananskal trots att jag inte lyckades anmäla mig till första gången. Men oj så skoj! Jag har fått mersmak för dans. :) Ska bara försöka lära Daniel lite. (Ni kan gärna få hjälpa mig att övertyga honom om att det är kul!)

Har för övrigt pratat med mamsen i tre kvart sedan jag kom hem. Det var nog ett tag sedan vi hördes för det var mycket som skulle avhandlas... Kläder, dans, tro, mm.  Det lät ganska tjejigt det där, och det var det nog om jag tänker efter! :) Gillar dig mamma!

Ja, jag ville bara skriva av mig om dansen tror jag. Annars är det bra. Skolan håller mig sysselsatt, alla hjärtans dag närmar sig, jag är kär och livet rullar på i full fart.

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Elin & Tipp

Så underbart positivt det lät här :) Jag är inte på riktigt lika positivt humör som du.. Kanske märkt att jag varit lite tjurig?? Men det blir nog bra igen :P Kanske ska gå på dansen och bli på lite bättre humör ;)

Kram!!

2009-02-10 @ 16:18:46
URL: http://elinochtipp.5min.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0