Flow

Ja, nu skriver jag för fullt här på bloggen. Tänkte först skriva en lista men insåg att det bara skulle ta tid. Tänkte jag skulle berätta om lite syprojekt som finns i mitt huvud men som troligtvis inte blir av på ett tag. Kanske om "tussarna" jag håller på att sticka. Mamma, du vet de där svart-grå. Jag gjorde klart den andra idag. Men istället för att vara nöjd där så rispade jag upp den första och började göra den lite längre. Tänkte att det kunde vara bra med ett par som lite större fötter passar i. Ska lägga ut bild på dem när de är klara. De blir nog riktigt fina! Har sett en tröja i Kreativa kvinnor (en bra tidning) som jag är sugen på att sticka, men ska nog avvakta lite tills jag har lite mer erfarenhet. Riktigt snygg men troligtvis omodern när jag kommer mig för att sticka den.

Nu ringde Daniel och berättade att han var tvungen att ringa min pappa. ;) Det var nästan hela sanningen.
Godnatt!

Bjuder på en närbild av stickningen. I härligt lovikkagarn.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Man kan ju nästan tro att mamma tvingar dig att skriva blogg? =)

När Daniel ringde pappa pratade jag redan med honom i en annan telefon intresseklubben hoppar av förtjusning ;)

2009-01-06 @ 11:29:26
URL: http://blog.kurry.se
Postat av: mamsen

De blåvita "tussarna" värmer just nu mina fötter. Får passa så jag inte nöter ut dem för gästerna.

2009-01-06 @ 18:07:44
Postat av: Magda.

Jajjemän... Jag är toknyfiken =)



Har jag skickat inbjudan till dig ang. min numera låsta blogg?!? Om inte, kan du väl skicka mig ett mail på [email protected]



Kramkalas // Magda.

2009-01-07 @ 14:43:09
URL: http://www.fantastiskaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0