Lista.

Fick en lista på mailen av Elin och svarar på den här istället. Så kan ju fler få kopiera och fylla i den!

1. När gick du upp idag?

Cirka 9.50
2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter för de glimmar mer!
3. Senaste filmen du såg på bio?
Oj, när var jag på bio sist? Jo, just, det var Mamma Mia.
4. Favorit tv-program
Har ingen TV, men det blir typ "så ska det låta" eller något annat musikprogram
5. Vad åt du till frukost?
Fil och musli
6. Vad är ditt / dina andranamn
Anna
7. Din favoritmat?
Svårt att välja. Mammas köttbullar med potatis och sås kanske.
8. Vilken mat gillar du inte?
Mat med konstig konsistens. Havregrynsgröt t.ex.
9. Vilken är din favorit-CD för tillfället
The Real Groups "In the middle of life"
10. Vilken bil kör du?
Mammas och pappas när jag är hemma
11. Vilken är din Favoritmacka?
Nybakade elefantöron!
12. Vilka är dina favoritkläder?
Jag har nog en del huvtröjor/koftor med dragkedja
13. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Just nu skulle jag åka hem.
14. Favoritklädmärke?
L.O.G.G.
15. Var vill du dra dig tillbaka
Hm, till mitt ännu-icke-existerande syrum/mysrum
16. Favorittid på dagen?
17-21
17. Var är du född?
Örnsköldsviks BB
18. Vilken är din favoritsport att se på?
Konståkning, gymnastik, dans el. liknande.
19. Coca Cola eller Pepsi
Spelar ingen roll. Känner nog ingen större skillnad.
20. Fotboll eller ishockey
Törs nästan inte skriva fotboll men gör det ändå.
21. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Varken det ena eller andra. Något mer nattuggla om jag har något att göra. Tycker om att komma igång på morgonen men det brukar ta ett tag.
22. Pedikyr eller manikyr?
Pedikyr. Då kan man gå omkring och vara smygfräsch och ändå våga använda händerna utan rädsla för att naglarna ska gå sönder.
23. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Vad skulle det vara? Kanske att jag har planer på att göra köttbullar vilket jag aldrig gjort tidigare. Men det kanske inte var sådana nyheter som önskades?
24. Vad ville du bli när du var liten?
Det var nog dagisfröken
25. Bästa barndomsminnet?
Har svårt att peka ut något speciellt, men minns att det var så härligt bekymmerslöst att vara barn.
26. Varit i Afrika?
Nej.
27. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej, men tittat på när det har hänt! Det hände sig en gång på ett läger.
28. Varit med om en bilolycka?
Nej, tack och lov!
29. Favoritdag i veckan?
Lördag.
30. Favoritblomma?
Svår fråga. Trumpetliknande blommor. Liljor och kallor och sånt.
31. Favorit-snabbmatsrestaurant?
De som serverar glutenfritt.
32. Har du någon cykel?
Jajjemän!
33. Vem fick du senaste mailet från?
Från en prova-på-gratis-sykurs eftersom jag tänkte få tips om hur man syr en linning.
34. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Vill inte ha kreditkort.
35. Läggdags?
Inte än på ett tag. Väldigt olika på helgen. Runt 22-23 på vardagen.
36. Senaste personen du delade en middag med?
Idag blev det tidig middag med folk från kyrkan.
37. Vad sysslar du med just nu?
Ja, som det ser ut just nu fyller jag i en lista.
38. Favoritfärg
Tycker om rött
39. Hur många tatueringar ?
Noll
40. Vilka vill du utmana?
Alla som känner sig träffade!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag känner mej träffad! :)

2009-01-25 @ 23:03:16
URL: http://lindaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0