En ovanlig kväll.

Ja, det måste jag ändå säga att det är. För det är ju ingen vanlig kväll. Varje kväll är ju unik liksom! Den här kvällen har varit unik eftersom jag diskuterat personligt brev med mamma och det har vi nog aldrig gjort förut. Fick lite bilder från käraste svägran igår som jag skulle kunna använda till ansökningar. För övrigt är hon en grym forograferska/fotografinna som tar snyggbilder titt som tätt! (Svägra+bror ska faktiskt fyra av lite kort på mig och D i sommar!) Det är alltså hon som tagit denna finfina bild. Iallafall! Hon tyckte denna skulle passa till en ansökan. Vi hittade på lite snygga bildtexter som arbetsgivarna skulle få läsa.

"Snälla!! Låt mig slippa jobbet!"
"Så här ser jag ut när jag tittar in på kontoret och säger; det finns världens mumsigaste tårta i fikarummet. Kom!"
"Ge mig jobbet, annars... Jag vet var din brevlåda bor!"

Hm, jag vet inte om det skulle funka. Det blev en annan bild till sist. Jag tyckte inte att denna bild gav rättvisa åt min vackra haka och läppar.

En annan grej som är lite skoj är att det är 100 dagar kvar till bröllop nu. Det är inte så många dagar faktiskt! Och på söndag har vi varit förlovade ett år! Puss till D!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha! Vilket beröm du öser över mej å min kamera..den där bilden är jag dock tveksam om den passar i min portfolio...haha!

2009-03-04 @ 23:08:38
URL: http://lindaaronsson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Och igår hade jag 123 dagar kvar till beräknad nedkomst för den som bor i min lilla etta mitt på min kropp. :) 23 dagar mellan fira dig och ligga i smärta alltså! För här skall minsann knipas även om det är nån som vill flytta ut 24 dagar för tidigt!



Och jag håller med dig helt och fullt, den där bilden gör inte dina läppar och din haka rättvisa. Kanske snarare en bild som passar i charader, om du skulle föreställa ett skrämt rådjur i stårlkastarljus alltså. :) Fast du är söt som rådjur. :)



Kram från de jämtländska skogarna och det äntligen lite varmare Överammer.

2009-03-05 @ 09:07:40
Postat av: Susanna

Fast tårtorsaken till denna bild var ganska bra.. Man vill ju liksom ha en boss som har humor..eller som tycker om tårta. :) Imorgon imorgon!! Bara en dag kvar tills jag får träffa dig :)

Kram

2009-03-05 @ 11:06:37
Postat av: Elin & Tipp

Vilken rolig bild :) Har du bild på dig i ditt personliga brev? Det har inte jag i mitt... Men lycka till nu med jobbsökandet!! Och så ses vi ju snart ;) Jag och Tipp har precis postat mitt anställningsbevis ;)

Kram!

2009-03-05 @ 14:25:13
URL: http://elinochtipp.5min.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0