Gårdagen

Igår var jag och S på stan. Strosade omkring bara, hade inga måsten förutom att fika. Jag åt världens godaste Sara Bernhardt, Mums! Plötsligt dyker tre andra vänner upp. S, M-L och E. Då var det dags för möhippa. Fick gå och byta om till träningsoverall á la 80-tal med omatchande mössa. Över det en skylt och jag var förvandlad till en levande jukebox med 5 låtalternativ. Skulle sjunga minst 10 låtar för stadsfolket. Otroligt pinsamt och samtidigt lite nervkittlande, men inget jag skulle vilja göra om. Det gick trots allt ganska bra. Kanske förgyllde den regngrå dagen för någon med min skönsång. :) Efter en stund på stan blev det inomhuspicknick i kyrkan och ytterligare en sångaktivitet där som involverade en filmkamera... också det lite pinsam... Men men! Sedan åt vi efterrätt bestående av kladdkaka och jordgubbar. Faktiskt årets andra omgång av gubbar för min det. Gott! Därefter åkte vi och spelade minigolf. Riktigt roligt. Ett mysigt ställe med inomhusgolf och roliga banor! Till sist bar det av hem till E där vi åt hemgjord potatissallad och rostbiff. Smarrigt! Kvällen blev lugn och skön, vi satt och pratade och vilade våra mätta magar. Sammanfattningsvis en bra dag. Fantastiskt att ha sådana vänner! :) Det blev en kompakt text det här, men det får ni ta! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

hahahaha kung!

2009-05-11 @ 16:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0