Äppelmos

Jajjemän! Idag har jag gjort äppelmos, men det vet väl alla redan.. denna facebook. Och mamma vet det också eftersom hon var här. ;) I alla fall så var det så här rosa den blev av äpplenas röda fina skal! Allt går i rosa nu när det är rosa-bandet-kampanj, till och med min äppelmos! Det blev en äppelpaj till efterrätt också. Ett nytt recept som var smaskigt, lite frasigt med nötter på toppen. Sorterade noter ikväll efter gympan också, men jag vet inte om jag känner att det blev så mycket bättre ordning. Det börjar bli så mycket noter, speciellt nu när vi slår ihop alla noter vi har! Men det är ju roligt också. Men hittar gamla godingar när man sorterar.

Imorgon kanske det är dags att ta kort på vardagsrummet. Jag planerar en make-over där så då vore det ju skoj med före- och efterbilder! :) Eller hur? Nu ska jag runda av dagen. Sköt om er ni som läser! Kram!


Kommentarer
Postat av: mamsen

Säger bara, läckert rosa och god.

2009-10-01 @ 23:13:14
Postat av: Elin & Tipp

Häftigt med rosa äppelmos :)

2009-10-04 @ 11:31:37
URL: http://elinochtipp.5min.se
Postat av: Linda

den ser verkligen jättegod ut! :) jaaa, homemakeover! bilder bilder bilder!

2009-10-05 @ 18:05:13
URL: http://lindaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0